مشروح اخبار


» براساس سند توسعه "ارومیه " مرکز کهگیلویه وبویراحمد شد!



این طرح که تدوین و هزینه آن برای استان 250 میلیون تومان برآورد شده است بنا به گفته ناظر این طرح پر از اشکالاتی است که نمی‌تواند به توسعه و ایجاد اشتغال استان کمک کند.

در این نشست یکی از مواردی که تعجب همگان را برانگیخت درج آمار استانی دیگر در اسناد مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که معلوم شد این سند کپی‌پیست...


شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد سند توسعه و اشتغال این استان را «کپی‌پیست» از استان‌های دیگر به خصوص از آذربایجان غربی تشخیص داد.

خبرگزاری فارس: سند توسعه و اشتغال کهگیلویه و بویراحمد «کپی‌پیست» از آب درآمد

 

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز از یاسوج، عصر دیروز و به ریاست سید موسی خادمی و با حضور اعضا، دوازدهمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 مهم‌ترین دستور کار این نشست مربوط به چگونگی تدوین سند توسعه و اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد بود که مطالب جالبی در این خصوص عنوان شد.

پس از ارائه گزارشی از سوی نماینده شرکت مهندسان «هامون یک» در خصوص نحوه و چگونگی تدوین سند توسعه و اشتغال به عنوان مجری این طرح اعتراض نسبت به چگونگی تدوین آن در جلسه شورای برنامه‌ریزی از سوی بسیاری از مسئولان استانی صورت گرفت و هر یک از اعضا آن را به نحوی غیر کارشناسی تشخیص دادند.

این طرح که تدوین و هزینه آن برای استان 250 میلیون تومان برآورد شده است بنا به گفته ناظر این طرح پر از اشکالاتی است که نمی‌تواند به توسعه و ایجاد اشتغال استان کمک کند.

در این نشست یکی از مواردی که تعجب همگان را برانگیخت درج آمار استانی دیگر در اسناد مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که معلوم شد این سند کپی‌پیست از آذربایجان غربی بوده و در آن نام ارومیه مرکز آن استان نیز درج شده است.



تاریخ انتشار : 4 اسفند 1392, 01:03



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد:اشتغال سرکاری ممنوع
  • پیشنهاد جدید حجت‌الاسلام علی‌محمد بزرگواری برای جلسات شورای اداری
  • اعزام هیئت‌های تجاری کهگیلویه و بویراحمد به چین
  • رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • هشدار بزرگواری: مسئولان استان بیش از فاکتورشان صحبت نکنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟