مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد:اشتغال سرکاری ممنوع



عصر امروز نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا و به ریاست موسی خادمی استاندار برگزار شد.

در ابتدای این نشست هریک از دستگاه‌های


به گزارش راک نیوز ؛ عصر امروز نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا و به ریاست موسی خادمی استاندار برگزار شد.

در ابتدای این نشست هریک از دستگاه‌های متعهد برای ایجاد اشتغال در استان گزارشی را در نخستین شورای اشتغال به ریاست استاندار جدید عنوان کردند.

پس از ارائه گزارش توسط دستگاه‌های ذیربط، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی اظهار داشت: دستگاه‌ها نباید کسی را از بابت اشتغال سر کار بگذارند.

خادمی در ادامه گفت: یعنی این‌که مدیران بانک‌ها باید در تهران فعالیت خود را با قدرت و به شدت انجام دهند تا بتوانند با دریافت اعتبارات تعهدات خود را عملی کنند.

رئیس شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: اگر بخشنامه‌ای تدوین شده بانک‌ها مجبور به اجرای مفاد آن هستند و اگر هم نمی‌توانند کاری کنند بگویید تا جلوی اعتبارات اشتغال‌زایی استان ما عدد صفر بگذارند تا بیش از این مردم سر کار گذاشته نشوند.

خادمی در بخش دیگری از اظهارات خود در نشست شورای اشتغال این استان، اضافه کرد: باید کمیته‌ای تشکیل شود که با حضور دفتر امور اقتصادی و صنعت و معدن و بانک‌ها وضعیت تعهدات بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را روشن کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این نشست هیچ نتیجه‌ای عایدمان نشد، تأکید کرد: برای من تصمیمات شورای اشتغال بسیار مهم است و اجازه نمی‌دهم که با تصمیمات غیر کاربردی مردم سر کار گذاشته شوند و اگر بدانم که روزی بود یا نبود شورای اشتغال فرقی به حال وضعیت اشتغال‌زایی نمی‌کند آن را منحل خواهم کرد.

وی با انتقاد از برخی تصمیمات غیر کارشناسی گذشته گفت: با هر وضعی که از سابق بر جای مانده باز هم نباید دست روی دست گذاشت چرا که همیشه پول و تسهیلات کارساز نیست بلکه بانک‌ها می‌توانند دست سرمایه‌گذار را بگیرند و در مرکز با معرفی آن‌ها به مؤسساتی همچون صندوق توسعه ملی مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.



تاریخ انتشار : 28 مهر 1392, 21:46



» اخبار مرتبط:

  • براساس سند توسعه "ارومیه " مرکز کهگیلویه وبویراحمد شد!
  • بیش از14 هزار نفر تعهد اشتغال استان در سال 91 است
  • اداراتی که مجوز استخدام دارند به جلسات بیایند
  • آدامس‌فروش دیروز؛ کارآفرین نمونه کشور شد+عکس
  • دولت بزرگواری را عصبانی کرد/آمار اشتغال‌زایی واقع‌بینانه نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟