مشروح اخبار


» اداراتی که مجوز استخدام دارند به جلسات بیایند



 به اداراتی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد اشاره کرد و گفت: ادارات تأمین اجتماعی، علوم پزشکی، شرکت نفت و گاز گچساران، اقتصاد و دارایی و ورزش و جوانان دلیلی برای ورود به جلسات کارگروه اشتغال آنها نیست منوط بر این‌که مجوز استخدام داشته باشند.

سید حسین صابری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در یاسوج اظهار کرد: دستگاه‌هایی که در کارگروه اشتغال اصالت و تعهدی برای اشتغال‌زایی ندارند، ضرورتی برای حضور آنها در جلسات کارگروه اشتغال تصور نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اداراتی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد اشاره کرد و گفت: ادارات تأمین اجتماعی، علوم پزشکی، شرکت نفت و گاز گچساران، اقتصاد و دارایی و ورزش و جوانان دلیلی برای ورود به جلسات کارگروه اشتغال آنها نیست منوط بر این‌که مجوز استخدام داشته باشند.

صابری عمده‌ترین راه اشتغالزایی را بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت‌های خوب بخش کشاورزی می‌تواند میزان اشتغالزایی و تولید را در این استان افزایش دهد که با این وجود قیمت‌ها نیز کنترل خواهند شد.

 وی گزارشات ارائه شده در بخش مشاغل خانگی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: سهم تسهیلات خود اشتغالزایی سازمان‌های بهزیستی، بنیاد شهید و کمیته امداد ابلاغ و برای پرداخت به بانک‌های عامل نیز معرفی شده است.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد از تصویب دو طرح کشت گلخانه‌ای و دام و طیور در این استان خبر داد و گفت: با توجه به فرامین رهبری و عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی عزم راسخ کارآفرینان برای پیشبرد تولیدات داخلی را می‌طلبد

صابری سهم اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد را 14 هزار شغل در محورهای مختلف عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های مسئول میزان سهم اشتغال‌زایی در سطح این استان  محقق خواهد شد.

این مسئول آمار ارائه شده در کارگروه اشتغال را نوعی برآورد ذکر کرد و گفت: با شناخت در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری، باغداری و ...می‌توان فرصت‌های شغلی مناسبی را در سطح استان ایجاد کرد.

وی روند پیشرفت کار در کارخانه سیمان مارگون را منوط به عدم معارضات خصوصی دانست و گفت: زمانی می‌توان با اطمینان خاطر در اشتغال‌زایی این استان تحول ایجاد کرد که دستگاه‌های مربوطه تعامل همه جانبه در این خصوص داشته باشند.



تاریخ انتشار : 20 مهر 1391, 06:20



» اخبار مرتبط:

  • چرا جلسات کمیته اشتغال درگچساران برگزار نمیشود.؟؟
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد:اشتغال سرکاری ممنوع
  • گرفتار مدیرانی شدم که نه املاء بلد هستند و نه انشاء.
  • متقاضیان وام در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند
  • کهگیلویه بیشترین آمار بیکاران را دارد!/قابل توجه بعضی ها!!!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟