مشروح اخبار


» بیش از14 هزار نفر تعهد اشتغال استان در سال 91 است



راک نیوز : استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:14 هزار و 971 نفر تعهد اشتغال استان در سال 91 است که اگر این تعهدات به سر منزل برسد فرد بیکار در استان نخواهیم داشت.

نیکزار که صبح امروز 11مرداد ماه در جلسه کارگروه امور اقتصادی و اشتغال سخن می گفت ،افزود: 8هزار و 545 نفر برای دریافت وام خود اشتغالی به بانک ها معرفی شدند که تاکنون این وام خود اشتغالی به 3 هزار و 607 نفر پرداخت شده است.

 وی اظهار کرد :متاسفانه متقاضیان برای گرفتن این وام که مبلغی بین 3تا 5 میلیون است باید چندین بار به بانک مراجعه کنند و ما مسوولان باید چندین نامه نگاری و خواهش و تمنا کنیم تا  برای پرداخت وام های این متقاضیان اقدامی انجام دهند و این در صورتی است که در سایر استانها برای گرفتن این وام ها مکرر به بانک ها مراجعه نمی کنند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بانک هایی که در پرداخت وام های خود اشتغالی اقدامات مناسبی انجام نداده اند ،بیان کرد: با نامه نگاری که با دفتر مرکزی به توضیع شرایط استان کمک کنند تا هر چه سریعتر  نسبت به پرداخت تسهیلات توسط بانک های مربوطه اقدامات لازم انجام داده شود چرا که عده ای از بانک ها عملکرد قابل قبولی داشتند و اداره کار  تعاون و رفاه اجتماعی را همیاری کرده و عده ای دیگر از بانک ها عملکرد کند و غیر قابل قبولی دارند.

نیکزاد در خصوص وام های بنگاههای زود بازده ابراز کرد: متاسفانه تاکنون هیچ بانکی هیچ گونه تسهیلاتی و مبلغی از بنگاههای زود بازده پرداخت نکرده است و اینکه تسهیلات بنگاههای زود بازده در یک  استان دیگر سرمایه گذاری شود در و اقع کوچ استان به استان دیگر مناسب نیست که این کار استان های فقیر را فقیر تر و استان غنی را غنی تر می کند .

وی ادامه داد: بانک ها در جلسه آینده این کار گروه که 15 روز یک بار  تشکیل خواهد شد حداقل یک وام زود بازده پرداخت کرده باشند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:از تعداد 14 هزار و 971 تعهد اشتغال استان در سال جاری تاکنون برای 379 نفر  ایجاد اشتغال شده است .

نیکزاد در مورد تعهد اشتغال در شرکت نفت و گاز گچساران یادآور شد:طبق نامه ای  که برای این شرکت فرستادیم مقرر شد که 50نفر از فرزندان شهدا و جانبازان مشغول به کار شوند.

وی در پایان در مورد راه اندازی سینمای یاسوج گفت:با راه انداری این سینما تعدادی از جوانان ما به کار گرفته خواهند شد که جای امیدواری است .




تاریخ انتشار : 11 مرداد 1391, 16:30



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد:اشتغال سرکاری ممنوع
  • زلزله سیاسی پنج ریشتری در بوشهر
  • اداراتی که مجوز استخدام دارند به جلسات بیایند
  • بنیاد مسکن بویراحمد آماده پرداخت وام مسکن‌ مهر
  • 237 طرح کشاورزی در بانکهای استان خاک میخورند /سریال بلاتکلیفی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟