مشروح اخبار


» زلزله سیاسی پنج ریشتری در بوشهر



چرا خدمات دولت را زیر سئوال می‌بریم؟ مردم سوال می‌کنند که چرا در مدت کوتاهی سه هزار میلیارد در برخی از بانک‌ها جابجا می‌شود، اما برای پرداخت پنج یا 10 میلیون تومان تسهیلات اینقدر مشکلات وجود دارد.
استاندار بوشهر از تغییر پنج...

فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر با انتقاد از برخی بانک‌ها که نسبت به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی از دیگر استان‌ها عقب هستند، گفت: ما در یک نظام الهی و ولایی خدمت می‌کنیم و باید برای حل مشکلات مردم بیش از این کوشا باشیم.

استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه باید مسئولان در حل مشکلات مردم پیشرو باشند، خاطرنشان کرد: چرا خدمات دولت را زیر سئوال می‌بریم؟ مردم سوال می‌کنند که چرا در مدت کوتاهی سه هزار میلیارد در برخی از بانک‌ها جابجا می‌شود، اما برای پرداخت پنج یا 10 میلیون تومان تسهیلات اینقدر مشکلات وجود دارد.

حسنوند تصریح کرد: با هیچ کس تعارف ندارم؛ عملکرد بانک‌های قوی و ضعیف از طریق رسانه‌ها و جراید محلی و سراسری اعلام خواهد شد.
وی در پایان از تغییر پنج فرماندار استان بوشهر تا هفته آینده خبر داد و متذکر شد: فرمانداران موظف هستند با تشکیل جلسات ویژه نسبت به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی شهرستان‌های خود بکوشند.
حال اینکه پنج فرماندار استان دریک هفته تغییر خواهند کرد آن هم در روزهای پایانی سال که نطارت بیشتر بر بازار وکنترل آن نیاز به حضور  کارگروه های متخصص دارد، باتغییر فرمانداران بی شک روزهای پایانی سال را باید صرف معارفه ها نمود وخواسته یا ناخواسته دغدغه معیشتی مردم  اولویت اول نخواهد بود.



تاریخ انتشار : 2 اسفند 1391, 19:31



» اخبار مرتبط:

  • تغییر 4 مدیرکل در در استان / مدیری که می خواست در تودیع استاندار شرکت کند، تودیع شد!
  • تغییر زمان پرواز‌های صبح تهران بوشهر
  • پایان تعطیلی پنجشنبه‌ها در بوشهر
  • طی مراسمی: فرماندار جدید بوشهر معارفه شد
  • بیش از14 هزار نفر تعهد اشتغال استان در سال 91 است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟