مشروح اخبار


» تغییر زمان پرواز‌های صبح تهران بوشهر



 با توجه به نیاز و مشکلات استان بوشهر در ایام زمستان، اولین دستگاه ILC مربوط به سیستم ناوبری فرودگاهی که وارد کشور شود به فرودگاه بوشهر اختصاص یابد.

علی نیکزاد در نشست شورای حمل و نقل استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به زمان پرواز صبح تهران به بوشهر که هنگام اذان صبح انجام می‌شود استاندار بوشهر با هماهنگی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را بررسی و زمان پرواز را تغییر دهند.

وی افزود: موضوع مربوط به مشکلات پروازهای چهارشنبه و جمعه بوشهر نیز باید در یک ماه آینده با مدیریت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برطرف شود.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به درخواست استاندار بوشهر مبنی بر واگذاری مدیریت محدوده استان بوشهر، پروژه راه‌آهن شیراز بوشهر عسلویه به استان بوشهر تصریح کرد: مدیریت این مسیر با استان بوشهر است و مدیر آن باید به زودی از سوی وزارت راه مشخص شود.

نیکزاد اضافه کرد: با توجه به نیاز و مشکلات استان بوشهر در ایام زمستان، اولین دستگاه ILC مربوط به سیستم ناوبری فرودگاهی که وارد کشور شود به فرودگاه بوشهر اختصاص یابد.

وی ادامه داد: پروژه پاویون فرودگاه بوشهر نیز باید در یک‌ ماه آینده تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آن تمام شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با نظر استاندار بوشهر تمامی ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر باید محوطه اداری خود را ساماندهی و زیباسازی کنند.

مسکن مهر فجر بوشهر تا پایان دی ماه تکمیل شود

نیکزاد گفت: پروژه مسکن مهر فجر بوشهر تا پایان ماه دیماه تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

وی تصریح کرد: تسهیلات مسکن پروژه‌های 100 واحدی اهرم به 22 میلیون تومان و 132 واحدی خورموج به 25 میلیون تومان افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ساماندهی ورودی عالی‌شهر تا دهه فجر اضافه کرد: برای پروژه 5 هزار واحدی عالی‌شهر غیر از فرم «ج» سبز، نیازی به استعلام ثبت و بانک مسکن ندارد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: همچنین برای پروژه‌های 124 واحدی رئیسعلی دلواری و 78 واحدی خلیج فارس تسهیلات ساخت واحدهای صنعتی اختصاص یابد.

وی با اشاره به  اختصاص جزیره عباسک برای توسعه بندر بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین برای تسریع در ساخت پروژه گذر 75 متری بوشهر نیز 6 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سازمان بنادر و پایانه‌ها و حمل و نقل کشور اختصاص یابد.



تاریخ انتشار : 20 آبان 1391, 22:19



» اخبار مرتبط:

  • نقص فنی در هواپیمای بوشهر- تهران/زمین گیر شدن هواپیما در..
  • برای اولین بار؛ پرواز بوشهر - بندرعباس برقرار شد
  • تا 15 روز آینده /پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران
  • هیچ صحبتی با من برای رفتن از بوشهر نشده است
  • وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر در یاسوج بازدید کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟