مشروح اخبار


» تا 15 روز آینده /پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه گچساران



وزیر راه و شهرسازی امروز به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، گچساران و باشت و کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی در سفر به گچساران....

راک نیوز : وزیر راه و شهرسازی امروز به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، گچساران و باشت و کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی در سفر به گچساران از چند پروژه راه و شهرسازی این شهرستان بازدید و 273 واحد مسکن مهر را افتتاح کرد.

علی نیکزاد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طبق گفته مدیرعامل فرودگاه‌های کشور هیچ‌گونه مشکلی برای نشست و برخاست هواپیما در نوع فوکر 100 در فرودگاه گچساران وجود ندارد.

وی افزود: اگر شرکت ملی نفت خواستار برقراری پرواز در این فرودگاه باشد، با اعتقادی که دولت به مناطق عمومی به ویژه کهگیلویه و بویراحمد و گچساران دارد، ما در جایگاه دولت در بخش حاکمیتی و اعمال قوانین از طرف سازمان هواپیمایی کشوری و مساعدت بر فرودگاه‌های کشوری در زمینه پرواز در این فرودگاه مشکلی نداریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و تصمیم‌گیری در این زمینه با حضور مسئولان استانی افزود: این موضوع را در صورتجلسه می‌آوریم که در مدت 15 روز مجوز لازم برای نشست و برخاست هواپیما در قد و قواره فوکر 100 در فرودگاه گچساران صادر شود.

نیکزاد با اشاره به پروژه‌های حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های مهمی در زمینه حمل و نقل در این استان در دست اقدام بوده که پروژه پاتاوه ـ دهدشت از جمله این پروژه‌ها است.

وی یادآور شد: این محور، کهگیلویه و بویراحمد را به هم وصل می‌کند و از پروژه‌های مصوب در سفر مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد است.

نیکزاد ابراز داشت: در جلسات گذشته اعتباری افزون بر یک‌هزار میلیارد ریال از محل و منبع اعتبارات مهر ماندگار به پروژه اختصاص داده شد که امید است به سرانجام برسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محور سمیرم، یاسوج و بابا‌میدان خاطرنشان کرد: این محور وصل کننده طولی استان خواهد بود که اعتبار این پروژه نیز از محل مهر ماندگار اختصاص داده می‌شود.

نیکزاد در ادامه گفت: درخواست مطالبات وصل کهگیلویه و بویراحمد به شبکه ریلی کشور نیز از جمله اقدامات مهم در راستای پیشرفت شبکه حمل و نقل در استان است.

وی اعتبار هشت پروژه در حوزه حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد را افزون بر دو هزار و 500 میلیارد ریال عنوان کرد و بر پیگیری این پروژه‌ها تا پایان کار تأکید کرد.



تاریخ انتشار : 23 شهریور 1391, 15:54



» اخبار مرتبط:

  • پرواز مستقیم گچساران به تهران /ظرف 15 روز آینده
  • وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر در یاسوج بازدید کرد
  • بارش باران میهمانی دوبرادر را بهم زد/سفر وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد لغو شد
  • وزیر راه و شهرسازی فردا به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
  • تغییر زمان پرواز‌های صبح تهران بوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟