مشروح اخبار


» معاون سیمای شبکه استانی دنا معرفی شد + عکس



دکتریوسف افشارنیا در این حکم خطاب به معاون سیما آورده است: با توجه به تعهد؛ تخصص و سوابق مفید و طولانی جنابعالی در مدیریت حوزه‌های تولید و پخش سیما، پیرو هماهنگی با رئیس مرکز سیمای استان‌ها و موافقت قائم مقام امور استان‌ها به موجب این حکم به سمت معاون سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی "علی رضا هاشمی نسب" را به عنوان معاون سیمای شبکه استانی دنا معرفی کرد.

sima11 معاون سیمای شبکه استانی دنا معرفی شد

به گزارش راک  نیوز؛ دکتریوسف افشارنیا در این حکم خطاب به معاون سیما آورده است: با توجه به تعهد؛ تخصص و سوابق مفید و طولانی جنابعالی در مدیریت حوزه‌های تولید و پخش سیما، پیرو هماهنگی با رئیس مرکز سیمای استان‌ها و موافقت قائم مقام امور استان‌ها به موجب این حکم به سمت معاون سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

در این حکم عنوان شده است: اتخاذ تدابیر لازم برای ایجاد تحول در حوزه سیما و توجه به موقعیت خطیر رسانه ملی و شبکه استانی در بین مخاطبان، با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد ومتعهد، تقویت مولفه های بومی و محلی به منظور ارتقائ سطح کیفی برنامه های سیما با هدف افزایش مخاطبان و رضایت مندی آنان از مهم‌ترین وظایف حضرتعالی به شمار می‌آید.

مدیرکل صداوسیمای استان در این حکم یادآورشده است: اجرای دقیق برنامه‌ریزی محتوایی شبکه استانی براساس منشور افق رسانه ملی، محورهای چهارگانه دین، اخلاق، امید وآگاهی، توجه به سیاست ها و ضوابط تولید و پخش سازمان صدا وسیمای جمهور یاسلامی ایران، ایجاد هماهنگی و تعامل مطلوب با حوزه های ستادی، تولید برنامه های فاخر و افزایش حضور در شبکه هتای سراسری و(شبکه شما) در راستای وظایف محوله مورد تاکید است.سایت استان



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1392, 00:46



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرکل اسبق ارشادکهگیلویه وبویراحمد،با حکم وزیر ارشاد؛مدیرکل اموراستان ها شد
  • تشکر مردم قلعه رئیسی از شبکه استانی دنا
  • سرزمین چهارفصل به استقبال جشنواره فجرمیرود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟