مشروح اخبار


» روز پرتغییر در دانشگاه یاسوج/ سه انتصاب جدید در دانشگاه یاسوج



 - با احکام جداگانه دکتر رمضانی سرپرست مدیریت امور پژوهشی، سرپرست پژوهشکده منابع طبیعی و زیست محیطی و سرپرست جدید دانشکده های نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام منصوب شدند.

با احکام جداگانه دکتر رمضانی سرپرست مدیریت امور پژوهشی، سرپرست پژوهشکده منابع طبیعی و زیست محیطی و سرپرست جدید دانشکده های نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام منصوب شدند.

در این احکام آمده است:

سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر شاپور رمضانی رئیس دانشگاه یاسوج ، دکتر بهروز واثقی به عنوان سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه منصوب شد و از زحمات آقای دکتر پیام فیاض در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی به عمل آمد. در این حکم آمده است امیداست با اتکال به خداوند سبحان و با هماهنگی  معاونت مربوطه و سایر واحدهای دانشگاه در جهت پیشبرد امور و وظایف محوله  پیروز و سربلند باشید.

سرپرست پژوهشکده منابع طبیعی و زیست محیطی دانشگاه منصوب شد

طی حکمی از سوی دکترشاپور رمضانی رییس دانشگاه یاسوج سرکار خانم دکتر رقیه ذوالفقاری  به عنوان سرپرست پژوهشکده منابع طبیعی و زیست محیطی دانشگاه منصوب شدو از زحمات دکتر محمدرضا میرزایی  در دوران تصدی تقدیر و تشکر به عمل آمد در این حکم آمده است .در این حکم آمده است امیداست با توکل به خداوند متعال و  هماهنگی  معاونت مربوطه و سایر واحدهای دانشگاه نسبت به حسن انجام وظایف  و ماموریت های محوله  پیروز و سربلند باشید.

سرپرست جدید دانشکده های نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر شاپور رمضانی رئیس دانشگاه یاسوج ، دکتر سید فردین تقی زاده  با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشکده های نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام منصوب شد و از زحمات آقای دکتر روح الله پروینیان زاده در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی به عمل آمد. در این حکم آمده است: امید است با توکل بر خداوند متعال و همکاری مسئولین اجرایی استان و شهرستان های مذکور در جهت رفع مشکلات و توسعه این دانشکده ها همت گمارید.برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

 

 



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1392, 02:02



» اخبار مرتبط:

  • 2 انتصاب جدید در کهگیلویه وبویراحمد/از استانداری تا دانشگاه یاسوج
  • سه انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان
  • سرپرست دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد یاسوج منصوب شد
  • با حکم وزیر بهداشت: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • معاون فرهنگی جدید دانشگاه یاسوج معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟