مشروح اخبار


» اقدام باورنکردنی قاچاقچی رها شده از مرگ



سرپرست دادسرای انقلاب شیراز و معاون دادستان این شهر، با بیان این مطلب ، اظهار کرد: این قاچاقچی عمده مواد مخدر که هم اینک دستگیر شده است در نوبت اول دستگیری ، از سوی مراجع قضایی حکم اعدام برای او صادر شد اما با یک درجه تخفیف این حکم به حبس ابد کاهش یافت.

کوروش زارعی افزود:قاچاقچی یاد شده ،

 قاچاقچی مواد مخدر که با یک درجه تخفیف حکم او از اعدام به حبس ابد کاهش یافت در هنگام مرخصی پس از غیبت شش ماهه دوباره مبادرت به توزیع مواد مخدر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛   سرپرست دادسرای انقلاب شیراز و معاون دادستان این شهر،دوشنبه با بیان این مطلب ، اظهار کرد: این قاچاقچی عمده مواد مخدر که هم اینک دستگیر شده است در نوبت اول دستگیری ، از سوی مراجع قضایی حکم اعدام برای او صادر شد اما با یک درجه تخفیف این حکم به حبس ابد کاهش یافت.

کوروش زارعی افزود:قاچاقچی یاد شده ، حدود شش ماه قبل به مرخضی 10 روزه رفت اما پس از اتمام این مهلت با غیبت شش ماه از زندان و عدم مراجعه به ندامتگاه، از نو مبادرت به توزیع مواد مخدر کرد.
 
وی ادامه داد : ماموران نیروی انتظامی فارس ، امروز این قاچاقچی را با 2 کیلوگرم شیشه و 500 گرم هرویین و در حال ارتکاب جرم دستگیر کردند.
 
معاون دادستان شیراز اضافه کرد:این قاچاقچی سابقه دار با فروش مواد مخدر ظرف مدت یک شب 500 میلیون ریال درآمد داشت و همین امر او را ترغیب به عرضه بیشتر مواد مخدر می کرد.
 
زارعی افزود: هنگام دستگیری این قاچاقچی ، چند سلاح سرد شامل چاقو و قمه و مقداری مواد مخدر از او کشف شد.
 
سرپرست دادسرای انقلاب شیراز ادامه داد: دستگاه قضایی به صورت ویژه به پرونده این قاچاقچی رسیدگی می کند.



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1392, 08:25



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری زن و شوهر قاچاقچی در جاده یاسوج به ..
  • اعدام 2 قاچاقچي مواد مخدر در ياسوج
  • سه قاچاقچی مواد مخدر در یاسوج دستگیر شدند
  • اعدام 14 قاچاقچی در تهران و شیراز
  • بیش از 46 كیلوگرم مواد مخدر در مسیر یاسوج به گچساران كشف و ضبط شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟