مشروح اخبار


» 40 پرستار نمونه کهگیلویه و بویراحمد فردا تجلیل می شوند



مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40پرستار نمونه این استان بمناسبت 16 اسفند روز پرستار فردا (یکشنبه) در آیینی تجلیل می شوند.


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40پرستار نمونه این استان بمناسبت 16 اسفند روز پرستار فردا (یکشنبه) در آیینی تجلیل می شوند.

به گزارش راک نیوز؛  کمال الدین بهروز جمشیدنژاد روز شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: این پرستاران بر اساس شاخص های مصوب وزارت بهداشت شامل انجام مراقبت های بالینی، رضایتمندی بیماران، مدت خدمت و مهارت های فنی، پژوهشی و آموزشی انتخاب شده اند.

وی ارایه فعالیت های تحقیقاتی، فرهنگی و ورزشی را از سایر موارد ارزیابی این پرستاران نمونه اعلام کرد.

جمشیدنژاد بیان کرد: پرستاران نمونه کهگیلویه و بویراحمد از بین کادر پرستاری شامل پرستار، بهیار، کمک بهیار، کاردان اتاق عمل و کاردان بیهوشی بیمارستان ها و مراکز درمانی تابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و از آنان تقدیر می شود.

وی اظهار کرد: کادر پرستاری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دولتی و خصوصی یک هزار و 200 نفر است که از این تعداد بیش از 80 درصد در بخش دولتی مشغول به فعالیت هستند.

جمشیدنژاد عنوان کرد: در مراسمی که 13 اسفند 92 بمناسبت روز پرستار در مرکز همایش های رازی تهران و با حضور وزیر بهداشت برگزار شد علاوه بر معرفی پرستار نمونه کشوری پنج مدیر پرستاری نمونه دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز معرفی شدند.

وی ابراز داشت: در این آیین مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بین مدیران پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی یزد، شاهرود، گلستان و بیرجند به عنوان نفر برتر معرفی و از وی تجلیل شد.

پنجم جمادی الاول مصادف با ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.



تاریخ انتشار : 17 اسفند 1392, 21:38



» اخبار مرتبط:

  • تجلیل از30پرستار نمونه کهگیلویه وبویراحمد/یکی از دهستان راک
  • مشکلات جامعه پرستاری در کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌شود
  • واکنش جامعه پرستاری به رفتار وزیر بهداشت
  • آزمون استخدام ۱۰ هزار نفر در وزارت بهداشت ۲۶ خرداد برگزار می‌شود
  • افزایش رتبه پژوهشی دانشکده پرستاري یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟