مشروح اخبار


» تجلیل از30پرستار نمونه کهگیلویه وبویراحمد/یکی از دهستان راک



توان حضور پرستاران در کنار بیماران را نشان از توان خداوندی عنوان کرد و گفت: این قشر از جامعه با حضور و سعه صدر کامل در کنار بیماران و خدمات‌دهی به آن‌ها نشان از وجود قدرت خداوندی در بین این قشر زحمت‌کش و فرشتگان سفید پوش را دارند.

راک نیوز : ظهر امروز و به مناسبت روز پرستار از 28 پرستار نمونه استانی و دو کشوری کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار این استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان دانشگاهی تجلیل شد.

سید حسین صابری در این نشست با تبریک به مناسبت روز پرستار به تمامی سفیدپوشان جامعه پزشکی اظهار کرد: میلاد با سعادت زینب کبری (س) و میراث‌دار و پرچم‌دار مشعل شهادت را به همه پرستاران و رهروان واقعی آن حضرت و مسبب نام‌گذاری آن روح پرفتوح امام راحل «ره» تبریک عرض می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توان حضور پرستاران در کنار بیماران را نشان از توان خداوندی عنوان کرد و گفت: این قشر از جامعه با حضور و سعه صدر کامل در کنار بیماران و خدمات‌دهی به آن‌ها نشان از وجود قدرت خداوندی در بین این قشر زحمت‌کش و فرشتگان سفید پوش را دارند.

این مسئول ارشد در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان خوبی و بدی و همچنین عملکرد پرستاران را مردم بیان می‌کنند در روایات داریم که نجات یک انسان نجات بشریت است و لشکر بهداشتی و درمانی فرماندهان متخصص جامعه محسوب می‌شوند.

وی کار پرستاران را قابل تقدیر و ستایش دانست و گفت: پرستاران باید در مقایسه با حضرت زینب کبری «س» که چه کسی جلوتر بوده خود را قرار دهند از این رو الگو پذیری از پرستار کربلا تنها وظیفه پرستاران خانم نبوده و پرستاران آقا نیز باید به این مهم نیز توجه داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با توجه به این‌که ظلم در طول تاریخ بسیار بوده و حضرت زینب «س» انتقال فرهنگ عاشورا را بر عهده داشت امروزه این امر مهم بر عهده پرستاران بوده و باید به خوبی به این رسالت خطیر و بزرگ جامعه عمل بپوشانند.
لازم بذکراست براساس گزارش خبرنگار راک نیوز ؛سيده مريم حسيني نسب از پرسنل بيمارستان امام خميني (ره)دهدشت و تكنسين اتاق عمل اين بيمارستان به عنوان پرستار نمونه استان انتخاب و یکی از 30 برگزیده استانی در مراسم امروز بود.
پایگاه خبری راک نیوز ضمن تبریک این روز بزرگ به عموم جامعه زحمت کش ودلسوز پرستاری ، جا دارد این انتخاب شایسته را  به این پرستار محترمه ،خانواده وهمکاران وی تبریک  عرض نمایید.
/فارس/



تاریخ انتشار : 27 اسفند 1391, 21:36



» اخبار مرتبط:

  • 40 پرستار نمونه کهگیلویه و بویراحمد فردا تجلیل می شوند
  • پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز پرستار
  • واکنش جامعه پرستاری به رفتار وزیر بهداشت
  • خبرخوش برای پرستاران تامین اجتماعی
  • لبخندی که بیشتراز دارو آرامش میدهد/به بهانه روز پرستار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟