مشروح اخبار


» اشتون شناسی از نگاه بزرگواری!/اشتون جاسوس غرب است



نماینده هشت ساله کهگیلویه و بویراحمد در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی تاکید کرد که نماینده مذاکرات 1+5 و اتحادیه اروپا که هم اکنون در تهران ایران بسر می برد جاسوس غرب است.


نماینده هشت ساله کهگیلویه و بویراحمد در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی تاکید کرد که نماینده مذاکرات 1+5 و اتحادیه اروپا که هم اکنون در تهران ایران بسر می برد جاسوس غرب است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری " گفت: متاسفانه وزارت خارجه با آزاد رها کردن خانم اشتون و فراهم نمودن برخی دیدارها مانند دیدار با خانواده آن وبلاگ نویس دچار خطا و اشتباه شده است.
 
وی با بیان اینکه خانم اشتون دنبال این است که با گرفتن بقول خود نقاط ضعف از ایران ، اهرم های فشاری در مذاکرات آینده بدست بیاورد ، اظهارداشت: اگرچه این خانم ، دیپلمات و نماینده اتحادیه اروپا است اما نوع رفتارهای وی در این چندروز جاسوس گونه است.
 
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: خانم اشتون با برنامه وارد ایران شده و دیدار با خانواده یک وبلاگ نویسی که برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نموده بی برنامه نیست و یک اقدام جاسوسی می باشد.
 
بزرگواری گفت: وزارت خارجه می بایست حواسش را جمع کند و خانم اشتون را اینطوری در مملکت رها نکند زیرا وی بدنبال گرفتن نقاط ضعفی که خودش فکر می کند نقاط ضعف است بوده تا در آینده برعلیه ما در مذاکرات استفاده کند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات هم خواست کمی حواس شان را جمع کنند و مواظب رفتارهای خانم اشتون و هرفردی که با القاب و عناوین دیگری به ایران سفر می کند باشند.
منبع/عصردنا



تاریخ انتشار : 20 اسفند 1392, 10:19



» اخبار مرتبط:

  • اشتون با حجاب در تهران + عکس
  • دعوت ظریف از اشتون برای سفر به ایران
  • پایان نشست وزرای خارجه ایران و ۱+۵/حدود یک ساعت گفت‌وگو پشت درهای بسته
  • پایان نشست ظریف با جان کری و اشتون/ وزیران فرانسه و روسیه رفتند
  • کاترین اشتون چقدر حقوق می‌گیرد؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟