مشروح اخبار


» بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد



شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه فرا رسیدن بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی در بیانیه ای از مردم استان جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) دعوت کرد.

: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه فرا رسیدن بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی در بیانیه ای از مردم استان جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) دعوت کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از مهر، بنابر اعلام این شورا این مراسم در روز یکشنبه چهاردهم خرداد از ساعت 10 صبح همزمان با بیست و سومین سالگرد ارتحال امام عظیم الشأن در شهرستانها و در شهر یاسوج برگزار می شود.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: این مراسم در شهرستانها در محل های تعیین شده و در یاسوج در مسجد صاحب الزمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید حسینی، روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حضور معنوی، گسترده و انقلابی در مکان های برگزاری مراسم  نمایش اقتدار، عظمت و وحدت کلمه مردم استان حول محور ولایت فقیه و میثاق دوباره با فرزند خلفش مقام معظم رهبری است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تسلیت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی در پایان این بیانیه شرکت در این مراسم را تجدید پیمان با امام راحل  و آرمانهای آن رهبر فرزانه عنوان کرده است.



تاریخ انتشار : 14 خرداد 1391, 02:24



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون واولین نطق رسمی /سخنران مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب
  • تاریخ برگزاری مراسم سالگرد رحلت آیت‌لله ملک‌حسینی مشخص شد
  • حذف احمدی‌نژاد از برنامه سالگرد ارتحال امام (ره)
  • برنامه‌ریزی حلقه انحراف برای مراسم ارتحال امام(ره)
  • اربعین آیت‌الله ملک‌حسینی 21 آذر ماه برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟