مشروح اخبار


» اربعین آیت‌الله ملک‌حسینی 21 آذر ماه برگزار می‌شود



 با قدردانی دوباره از مردم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس و همه کسانی که در مراسم تشییع، تدفین و سایر برنامه‌های ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی شرکت کردند، اظهار داشت: مردم در این مراسم‌ مراتب عشق و ارادت خود را به ائمه و مقام شامخ روحانیت نشان دادند.

 

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با قدردانی دوباره از مردم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس و همه کسانی که در مراسم تشییع، تدفین و سایر برنامه‌های ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی شرکت کردند، اظهار داشت: مردم در این مراسم‌ مراتب عشق و ارادت خود را به ائمه و مقام شامخ روحانیت نشان دادند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با کم‌نظیر خواندن حضور مردم در مراسم ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: صفات برجسته آن عالم ربانی از جمله زهد و تقوا موجب شد که مردم این گونه عشق و ارادت خود را نسبت به آن عالم مجاهد نشان دهند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: در ادامه و برای تکمیل آن همه عشق و ارادت به محضر روحانیت عالیقدر جهان تشییع، مراسم اربعین آن عالم ربانی با شکوه هر چه تمام در استان و همچنین در شیراز برگزار می‌شود.

وی به تاریخ این مراسم اشاره کرد و گفت: مراسم اربعین آیت‌الله ملک‌حسینی روز سه‌شنبه 21 آذرماه در یاسوج و در محل مصلای نماز جمعه از ساعت 9:30 صبح برگزار خواهد شد.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: نظیر چنین مراسمی نیز در شهر شیراز، روز چهارشنبه 22 آذرماه برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار : 17 آذر 1391, 23:24



» اخبار مرتبط:

  • مراسم وداع با آیت الله ملک حسینی روز یکشنبه در یاسوج برگزار می شود
  • جشن‌های عید غدیرخم به نحو شایسته‌ای برگزار شوند
  • چهلمين روز درگذشت آيت الله ملک حسيني در شيراز
  • تاریخ برگزاری مراسم سالگرد رحلت آیت‌لله ملک‌حسینی مشخص شد
  • مراسم بزرگداشت آیت الله ملک حسینی در بوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟