مشروح اخبار


» دانشگاه یاسوج جذب می‌کند/ دانشجوی دکتری در گرایش‌ آنالیز و جبر



وی با تاکید بر نقش دانشگاه‌ها در تربیت نیروهای متخصص گفت: دانشجویان امروز مدیران، محققین و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند که اگر در محیطی مناسب به کسب دانش مورد علاقه خود بپردازند بدون شک منشأ تحول خواهند شد....

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس :رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه یاسوج ابراز داشت : توسعه کمی و کیفی رشته‌ها و تاسیس رشته‌های جدید از سیاست‌های کلان دانشگاه یاسوج بوده که به تبع آن این دانشکده نیز اقدام به ایجاد برخی رشته‌های جدید کرده است.

وی از تاسیس رشته ریاضی در گرایش‌های آنالیز و جبر در مقطع دکتری خبر داد و بیان کرد: از مهرماه سال جاری در این گرایش‌ها دانشجو می‌پذیریم.

کشکولی ادامه داد: از ابتدای شروع ترم جدید 13 دانشجوی دکتری در رشته‌های ریاضی و در دو گرایش آنالیز و جبر مشغول به تحصیل می‌شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: دانشکده علوم پایه با بهره‌گیری از توان علمی اعضای هیئت علمی تلاش دارد تا خدمات علمی مناسبی را به دانشجویان ارائه دهد.

وی تعداد رشته‌های مقطع دکتری را در دانشکده علوم پایه سه رشته عنوان کرد و گفت: در پنچ گرایش مختلف دانشجوی دکتری در این دانشکده تحصیل می‌کنند.

کشکولی رشته‌های فیزیک و شیمی را از رشته‌هایی اعلام کرد که اکنون در مقطع دکتری در این دانشکده تاسیس شدند و اضافه کرد: رشته ریاضی در گرایش آنالیز و جبر نیز از مهرماه اضافه می‌شود



تاریخ انتشار : 14 خرداد 1391, 21:39



» اخبار مرتبط:

  • پذیرش دانشجو در پنج رشته کارشناسی ارشد
  • رشته‌های اشباع شده در حال جمع شدن هستند
  • جلسه ناتمام در فرمانداری گچساران /ترک جلسه
  • آغاز به کار دانشکده دندانپزشکی از مهر ماه سال جاری
  • مجوز تاسیس دانشکده پزشکی دهدشت از سوی وزارت علوم صادر شده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟