مشروح اخبار


» جلسه ناتمام در فرمانداری گچساران /ترک جلسه



وی رشته‌های تعیین شده توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را رشته‌های غیر متناسب با نیاز شرکت نفت و گاز دانست و تأکید کرد: رشته‌های تعیین شده در دانشکده نفت و گاز گچساران در حال حاضر در دیگر دانشگاه‌های این شهرستان از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی تدریس شده و سالانه دانشجویان زیادی از این دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند.....

راک نیوز :فرماندار گچساران  با انتقاد شدید از عملکرد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دانشکده نفت و گاز گچساران به نام نفت بوده اما رشته‌های تعیین و تصویب شده برای پذیرش دانشجو در این دانشکده مطابق با نیازمندی‌های شرکت نفت و گاز نیست.

علیزاده با اشاره به لزوم نیازسنجی بازار کار برای تعیین رشته در یک دانشگاه خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باید نظرات کارشناسی مسئولان و کارشناسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را در زمینه نیاز این شرکت برای تعیین رشته‌های این شرکت جویا می‌شدند.

وی رشته‌های تعیین شده توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را رشته‌های غیر متناسب با نیاز شرکت نفت و گاز دانست و تأکید کرد: رشته‌های تعیین شده در دانشکده نفت و گاز گچساران در حال حاضر در دیگر دانشگاه‌های این شهرستان از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی تدریس شده و سالانه دانشجویان زیادی از این دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند.

فرماندار گچساران بیان داشت: رشته‌های دانشکده نفت و گاز گچساران باید با مهندسی نفت، فرآورده‌های نفت، بهره‌برداری نفت و دیگر نیازمندی‌های مرتبط با صنعت نفت همخوانی داشته باشد و در آینده بازار کار داشته باشد.

علیزاده افزود: ما به شدت به نحوه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در زمینه تعیین رشته‌ دانشگاهی در دانشکده نفت و گاز گچساران معترض هستیم.

به گزارش فارس در پی انتقاد فرماندار گچساران از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون اداری و مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و برخی مسئولان این دانشگاه که در نشست حضور داشتند، جلسه را ترک کردند.



تاریخ انتشار : 17 خرداد 1391, 16:40



» اخبار مرتبط:

  • آغاز به‌کار دانشکده نفت و گاز گچساران/آینده نامعلوم
  • همایش تجلیل از پژوهشگران شرکت نفت گچساران
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • اضافه شدن 17 رشته تحصیلی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
  • رئیس دانشکده پزشکی یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟