مشروح اخبار


» آغاز به‌کار دانشکده نفت و گاز گچساران/آینده نامعلوم



تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در زمینه پیشرفت آینده این دانشگاه همت بیشتر نمایندگان و مسئولان را می‌طلبد.این مقام مسئول در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اینکه دانشکده نفت و گاز گچساران به عنوان زیرمجموعه دانشگاه یاسوج و به عنوان یک دانشکده بماند یکی از طرح‌ها برای آینده این دانشگاه است.

 راک نیوز :  اردوان ارژنگ ظهر امروز در جلسه هماهنگی راه‌اندازی و آغاز بکار دانشکده نفت و گاز گچساران در جمع فرماندار و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان اظهار کرد: این دانشکده از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و گچساران بود.

رئیس دانشگاه یاسوج با تشریح نقش دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف پیشرفت ابراز داشت: دانشگاه‌ها در توسعه دانش و گسترش آموزش عالی اثرات بسیار مؤثری دارند.

ارژنگ با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز آموزش عالی نقش مؤثری در توسعه و بهره‌وری بهتر نیروی انسانی و ترویج و گسترش دانش دارد، تصریح کرد: آینده درازمدت دانشکده نفت و گاز گچساران در سه طرح ترسیم می‌شود.

وی عنوان داشت: تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در زمینه پیشرفت آینده این دانشگاه همت بیشتر نمایندگان و مسئولان را می‌طلبد.

این مقام مسئول در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اینکه دانشکده نفت و گاز گچساران به عنوان زیرمجموعه دانشگاه یاسوج و به عنوان یک دانشکده بماند یکی از طرح‌ها برای آینده این دانشگاه است.

ارژنگ زیرمجموعه صنعت نفت کشور قرار گرفتن به مرکزیت نفت آبادان را طرحی دیگر برای آینده این دانشکده دانست و ادامه داد: معرفی این دانشکده به عنوان دانشگاه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد و قرار گرفتن دانشکده چرام به عنوان زیر مجموعه این دانشکده نیز طرحی مطلوب و مورد تأکید برای آینده این دانشکده است.

لزوم همت نمایندگان و مسئولان برای ارتقای سطح دانشکده نفت و گاز گچساران

رئیس دانشگاه یاسوج یادآور شد: همه استان‌های کشور دانشگاه صنعتی دارند اما در کهگیلویه و بویراحمد این دانشگاه وجود ندارد و می‌توانیم دانشکده نفت و گاز را به عنوان دانشگاه صنعتی استان معرفی کنیم که با این کار سطح دانشگاهی دانشکده نفت و گاز نیز از دانشکده به دانشگاه ارتقا پیدا می‌کند.

ارژنگ بیان داشت: برای دستیابی به این مهم باید جلساتی تخصصی تشکیل و طرح توجیهی مناسبی تهیه و ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد در این طرح توجیهی پتانسیل‌های شهرستان، استان و پتانسیل‌های شهرستان‌ها و استان‌های همجوار نیز دیده و مطرح شود.

ارژنگ رایزنی نمایندگان استان با وزیر علوم و تحقیقات و معاونان وزیر را در راستای پیشبرد ای هدف بسیار مؤثر دانست و افزود: برای تحقق این هدف باید مسئولان همکاری و همراهی بیشتری در زمینه تأمین تجهیزات و امکانات این دانشکده داشته باشند.

وی ارتقای دانشکده نفت و گاز گچساران به دانشگاه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را سبب به گردش درآمدن هر چه بیشتر چرخ‌های علمی و اقتصادی در شهرستان و استان دانست و از مسئولان خواست تا در این زمینه با همت و تلاش بیشتر همکاری و همراهی داشته باشند.



تاریخ انتشار : 5 مهر 1391, 23:48



» اخبار مرتبط:

  • دانشکده نفت و گاز گچساران اوضاع نابسامانی دارد
  • جلسه ناتمام در فرمانداری گچساران /ترک جلسه
  • رئیس دانشکده پزشکی یاسوج منصوب شد
  • تهدید آقای رئیس:با این وضع دانشکده گچساران وچرام را تعطیل میکنیم/عکس
  • دانشگاه یاسوج جذب می‌کند/ دانشجوی دکتری در گرایش‌ آنالیز و جبر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟