مشروح اخبار


» تهدید آقای رئیس:با این وضع دانشکده گچساران وچرام را تعطیل میکنیم/عکس



 پیش از این دانشجویان دانشکده نفت با اعتصاب در دانشکده خواستار رفع موانع و مشکلات بسیار این دانشکده شده اند که تا به امروز پیشرفت خاصی در اینباره نشده و مشکلات آنان همچنان پابرجا بوده است.

روز پنجشنبه رئیس دانشگاه یاسوج با حضور در دانشکده نفت گچساران از نزدیک دیداری دوستانه با دانشجویان این دانشکده داشت.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ شاپور رمضانی که به تازگی سکان هدایت مهمترین مرکز دانشگاهی استان را بدست گرفته است در دیدار با دانشجویان دانشکده نفت پای درد دلها و مشکلاتشان نشست و ضمن قول رفع مشکلات بسیار این دانشکده به افراد حاضر گفت در صورت عدم رفع مشکلات این دانشکده را تا رفع تکلیف تعطیل خواهد کرد چرا که بودن این دانشکده در وضعیت فعلی چیزی جز ابروریزی برای استانمان ندارد.

رمضانی را در این بازید معاونین دانشگاهی نیز   همراهی می کردند که اینان نیز در گفت و گو با دانشجویان، کارشناسی لازم در رابطه با رفع مشکلات را انجام و موانع و رفع آنها را مورد بررسی قرار دادند.

 پیش از این دانشجویان دانشکده نفت با اعتصاب در دانشکده خواستار رفع موانع و مشکلات بسیار این دانشکده شده اند که تا به امروز پیشرفت خاصی در اینباره نشده و مشکلات آنان همچنان پابرجا بوده است.
گفتنی است روز گذشته ازحضور مسئولان شهرستانی دردانشکده  ،میتوان به روانگرد مدیر برق شهرستان اشاره نمود. وی از تعامل اداره اش با این نهاد دانشگاهی سخن گفت .
مدیر اداره برق گچساران درحالیکه از ترانس برق زمینگیر شده بعنوان برخی از اقدامات در دست اجرا یاد میکرد ،از حسن نیت اداره متبوعه اش در چشم پوشی از شیوه فعلی استفاده از برق توسط دانشکده نفت گچساران پرده برداشت.
رمضانی درپایان اعلام نمود چنانچه مسئولان شهرستانی به تعهدات خود عمل نکنند از پذیرش دانشجودرترم آینده در دانشکده های گچساران وچرام ممانعت بعمل خواهدآورد.



تاریخ انتشار : 2 اسفند 1392, 23:59



» اخبار مرتبط:

  • جلسه ناتمام در فرمانداری گچساران /ترک جلسه
  • آغاز به‌کار دانشکده نفت و گاز گچساران/آینده نامعلوم
  • دانشکده نفت و گاز گچساران اوضاع نابسامانی دارد
  • روز پرتغییر در دانشگاه یاسوج/ سه انتصاب جدید در دانشگاه یاسوج
  • رئیس دانشکده پزشکی یاسوج منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟