مشروح اخبار


» راه‌اندازی فرستنده دیجیتالی در دیشموک و چاروسا



مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی آزمایشی فرستنده دیجیتالی 20 کاناله در دیشموک و چاروسا خبر داد و گفت: فرستنده سرفاریاب فردا و فرستنده زیلایی و مارگون هفته آینده راه‌اندازی می‌شود


مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی آزمایشی فرستنده دیجیتالی 20 کاناله در دیشموک و چاروسا خبر داد و گفت: فرستنده سرفاریاب فردا و فرستنده زیلایی و مارگون هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

یوسف افشارنیا امروز با تبریک سال نو به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همان‌گونه که به مردم چاروسا و دیشموک قول داده بودیم فرستنده 20 کاناله بخش چاروسا و شهر دیشموک در شهرستان کهگیلویه امروز به طور آزمایشی افتتاح شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با راه‌اندازی این فرستنده هم استانی‌های ما 20 کانال تلویزیونی و 14 شبکه رادیویی را به صورت با کیفیت دریافت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: همکاران ما در بخش فنی مترصد هستند تا با تلاش بی‌وقفه خود فرستنده دیجیتال 20 کاناله سرفاریاب چرام را نیز تا فردا یکم فروردین راه‌اندازی کنند.

افشارنیا به خبری خوش برای مردم مارگون و زیلایی نیز اشاره کرد و متذکر شد: فرستنده دیجیتالی 20 کاناله این دو بخش نیز تا اوایل هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

 



تاریخ انتشار : 29 اسفند 1392, 22:14



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح آزمايشي فرستنده ديجيتال شهرستانهاي کهگيلويه و چرام
  • افتتاح فرستنده دیجیتال کوه سیاه در اواخر خرداد
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟