مشروح اخبار


» مصرف بنزین دریک استان جنوبی رکورد زد



مهرداد بیوکی روزچهارشنبه درگفت وگوباخبرنگاران افزود:پارسال درایام نوروز مصرف روزانه بنزین یک میلیون و 600 هزار لیتر بود که باتوجه به افزایش ورودی گردشگران درسال جدید مصرف فراورده های نفتی نیزافزایش یافته است.


پارسال درایام نوروز مصرف روزانه بنزین یک میلیون و 600 هزار لیتر بود که باتوجه به افزایش ورودی گردشگران درسال جدید مصرف فراورده های نفتی نیزافزایش یافته است.

به گزارش راک نیوز ؛ مهرداد بیوکی روزچهارشنبه درگفت وگوباخبرنگاران افزود:پارسال درایام نوروز مصرف روزانه بنزین یک میلیون و 600 هزار لیتر بود که باتوجه به افزایش ورودی گردشگران درسال جدید مصرف فراورده های نفتی نیزافزایش یافته است

. وی یادآورشد: در این مدت روزانه 200 هزار متر مکعب نیز سی ان جی در 31 جایگاه به متقاضیان عرضه شده است که معادل 280 هزار لیتر بنزین است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراوره های نفتی منطقه بوشهر اضافه کرد: مصرف گازوییل نیز در ایام نوروز باتوجه به محدودیت تردد کامیون ها به روزانه یک میلیون لیتر در بخش حمل و نقل رسیده است.

بیوکی گفت: در مدت یادشده تامین سوخت مورد نیاز حمل و نقل هوایی و دریایی نیز در استان بوشهر به شکل مطلوب انجام شده است.

وی افزود: با تدابیر انجام شده امکان تامین روزانه مصرف دو میلیون لیتر بنزین و 400 هزار متر مکعب سی ان جی برای خودروها در استان بوشهر وجود دارد.

بیوکی ادامه داد: با استفاده از توان 200 دستگاه نفت کش جاده پیما و مخازن دخیره سازی هیچ گونه مشکلی برای تامین سوخت در استان بوشهر وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

ایرنا



تاریخ انتشار : 6 فروردین 1393, 10:08



» اخبار مرتبط:

  • قیمت جدید بنزین تعیین شد
  • بنزین سه نرخی در راه است
  • جزییات تغییر سهمیه بنزین مردادماه
  • سناریوی دولت برای تک نرخی کردن بنزین
  • طرح افزایش قیمت گازوئیل کلید خورد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟