مشروح اخبار


» سبقت پیکان نفت سوز برای لیگ برتر+تصاویر



هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز در گروه دوم با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین دیدارها تیم فوتبال پیکان توانست دو بر صفر نفت و گاز گچساران را شکست دهد و با 37 امتیاز به رده دوم صعود کرد.


هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز در گروه دوم با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین دیدارها تیم فوتبال پیکان توانست دو بر صفر نفت و گاز گچساران را در ورزشگاه اختصاصی ودرحضور تماشاگران این تیم شکست دهد و با 37 امتیاز به رده دوم صعود کرد.

پیکان با این برد شانس صعود مستقیم خود را به لیگ برتر باقی گذاشت چرا که اگر این تیم در هفته پایانی بتواند حریف خود را شکست دهد و در طرف مقابل نفت مسجدسلیمان که هم اکنون با 39 امتیاز در صدر جدول قرار دارد شکست بخورد این تیم پیکان خواهد بود که به صورت مستقیم راهی لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز؛در این دیدار که تا دقیقه 80 با نتیجه مساوی دنبال می‌شد، پیکان تهران موفق شد توسط جهانگیر عسکری در دقیقه 82 بازی از روی نقطه پنالتی گل نخست این دیدار را به ثمر برساند.

سبقت پیکان نفت سوز برای لیگ برتر+تصاویر

با نزدیک شدن به دقایق پایانی این دیدار داور مسابقه 5 دقیقه وقت تلف شده را برای ادامه این دیدار اعلام کرد که تیم پیکان تهران در آخرین ثانیه‌های بازی توسط سید حسین کریمی در موقعیتی تک به تک گل برتری خود را وارد دروازه نفت و گاز گچساران کند تا با کسب 3 امتیاز این دیدار افق روشن‌تری برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

وفرهادکاظمی باخیالی راحت تر آب بنوشد.

سبقت پیکان نفت سوز برای لیگ برتر+تصاویر

 

 این دیدار آخرین دیدار خانگی نفت بود اگرچه حضور نفت درمیانه جدول قطعی شده بود اما تماشاگران گچسارانی تا دقیقه 80 بگونه ای زردپوشان نفتی را حمایت کردندکه گویی نتیجه این بازی درصعود تیم به لیگ برتر تاثیرگذار باشد.

سبقت پیکان نفت سوز برای لیگ برتر+تصاویر

 

 

سبقت پیکان نفت سوز برای لیگ برتر+تصاویر

امابا دریافت اولین گل حرف وحدیث دار ازپیکان ،آستانه تحمل حامیان سردوگرم کشیده شایسته ترین نماینده کهگیلویه وبویراحمد،لبریزشد و اعتراضات تاپایان ادامه داشت.

درحالیکه اضطراب ونگرانی درسکوهای ورزشگاه موج میزد،اما درجایگاه ویژه یکی اینگونه 

سبقت پیکان نفت سوز برای لیگ برتر+تصاویر

باخیال راحت از هرنتیجه ای که رقم بخورد ،زودترازهمه پرونده لیگ رابست.

ازحاشیه های این دیدار باید اشاره ای کردبه حاضرین در جایگاه ویژه :

البته علاوه برچهرهای سرشناس ومطرح مانند فریدون اصفهانیان (رئیس کمیته داوران کشور)رودنیل وحاج رحیمی فرماندارشهرستان گچساران

 

سبقت پیکان نفت سوز برای لیگ برتر+تصاویر

کم نبودند افرادی که اگرتا پایان لیگ آینده آزادگان فکر کنی تا سنخیت  این افراد را بافوتبال بررسی کنیم بعیداست به نتیجه ای برسیم 
سبقت پیکان نفت سوز برای لیگ برتر+تصاویر
گفتنی‌است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب 30 امتیاز از 23 بازی در میان هفت تیم نخست گروه خود قرار دارد. 



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1393, 23:04



» اخبار مرتبط:

  • کسب 6 امتیاز ارزشمند برای نمایندگان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ آزادگان
  • رحمتی سوژه "ياهو" شد!+عکس
  • عیدی عجیب کمیته انضباطی به مردم ورزش دوست کهگیلویه وبویراحمد!
  • ژوزه با پیکان برگشت
  • حاشیه های دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و پیکان تهران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟