مشروح اخبار


» حرم مطهر امامزاده بی بی حکمیه(س) گچساران ،میزبان 188هزار مسافرنوروزی



فرماندار گچساران گفت: 835 هزار  نفر  در روزهای گذشته از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهرستان دیدن کرده اند.عبدالرحیم رحیمی درحاشیه دیدار تیم های نفت وگاز گچساران وپیکان تهران به...


فرماندار گچساران گفت: 835 هزار  نفر  در روزهای گذشته از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهرستان دیدن کرده اند.

عبدالرحیم رحیمی درحاشیه دیدار تیم های نفت وگاز گچساران وپیکان تهران به خبرنگار راک نیوز گفت:از این تعداد 402 هزار و 457 نفر در شهرستان گچساران اقامت داشتند.

وی بیان کرد: از مجموع 402 هزار و 457 گردشگر نوروزی اقامت یافته در شهرستان گچساران در این مدت 188 هزار و 300 نفر تاکنون به حرم بی بی حکیمه (س) مشرف شده اند. ومابقی میهمانان نوروزی یعنی 214157 نفر دیگراز دشتک دیل،قلات گناوه وآثارتاریخی خیراباد ،لیشتر وسایر مناطق شهرستان دیدن نمودند.

ارشدترین مسئول اجرایی دولت  تدبیردرگچساران از پیش بینی 3 سالن ورزشی برای اسکان مسافران نوروزی در صورت تغییرات جوی خبرداد.

رحیمی افزود: بر اساس برنامه پبش بینی شده از ساعت هفت تا 10 صبح و 17 تا 22 شب مردم گچساران تا شعاع 20 کیلومتری به طور رایگان با ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان جابه جا می شوند.


فرماندارگچساران توزیع کیسه های زباله در بوستان ها و مناطق گردشگری، آماده سازی سرویس های بهداشتی، نمازخانه های عمومی، چاپ و توزیع بروشورهای آموزشی و استقرار تانکرهای سیار آب را از سایر برنامه های رفاهی برای برگزاری آیین روز طبیعت در شهرستان گچساران اعلام کرد.

وی از آمادگی کامل ستادهای هفتگانه خدمات سفرهای نوروزی گچساران به ویژه امنیت، بهداشت، درمان، حمل و نقل و اسکان برای برگزاری هر چه مطلوبتر آیین روز 13 فروردین در این شهرستان خبر داد.



تاریخ انتشار : 12 فروردین 1393, 01:51



» اخبار مرتبط:

  • یک هزار و 835 مسافر نوروزی در مراکز آموزشی گچساران اسکان یافتند
  • یک میلیون و 200 هزار مسافر نوروزی به گچساران سفر کردند
  • افزایش 13 درصدی سفرهای نوروزی شهرستان کهگیلویه
  • آخرین آماراز مسافران نوروزی در استان /بیشترین در شهرستان...
  • نشانی ستادهای اسکان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟