مشروح اخبار


» افزایش 13 درصدی سفرهای نوروزی شهرستان کهگیلویه



رضایی با بیان این‌که بقعه متبرکه امامزاده سید محمود (ع) رتبه اول بازدید گردشگران از اماکن زیارتی، تاریخی و گردشگری این شهرستان را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: مسافران در این مدت از مکان‌های گردشگری و جاذبه‌های بکر طبیعی شهرستان کهگیلویه از جمله....

رضایی ابراز داشت: خوشبختانه این دولت به زیرساخت‌های گردشگری اهمیت زیادی داد و امروز در همه کشور و این استان شاهد رشد چشمگیر مسافرت‌ها هستیم.

این مسئول افزود: شهرستان کهگیلویه با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری متعدد در زمینه‌های زیارتی، تاریخی و طبیعی همه ساله در تعطیلات نوروز میزبان تعداد زیادی مسافر و گردشگر است.

 

وی عنوان کرد: در تعطیلات امسال تعداد ۶۰۸ هزار و ۸۷۶ گردشگر و مسافر وارد شهرستان کهگیلویه شدند که از این تعداد ۱۴۴ هزار نفر اسکان یافتند.

رضایی با بیان این‌که بقعه متبرکه امامزاده سید محمود (ع) رتبه اول بازدید گردشگران از اماکن زیارتی، تاریخی و گردشگری این شهرستان را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: مسافران در این مدت از مکان‌های گردشگری و جاذبه‌های بکر طبیعی شهرستان کهگیلویه از جمله آبشار کمردوغ، آبشار طوف خیم، طوف شیرین، امامزاده میرسالار، حاشیه رودخانه مارون و لگین راک بازدید کردند.

 این مسئول به میزان سفرهای نوروزی شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: میزان سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳درصد افزایش داشته است.

 فرماندار شهرستان کهگیلویه با ابراز مسرت از رضایت مسافران نوروزی گفت: در نوروز امسال هیچ گونه حادثه‌ای برای مسافران و گردشگران نوروزی رخ نداد.



تاریخ انتشار : 16 فروردین 1391, 09:14



» اخبار مرتبط:

  • 150هزار گردشگر از شهرستان کهگیلویه دیدن کردند
  • استان‌هایی که بیشترین مسافر را داشته‌اند
  • بیشترین بازدید گردشگران از کدام مناطق بود؟
  • كهگيلويه و بويراحمد ميزبان 600هزار گردشگرنوروزي
  • 14 آثار و جاذبه گردشگری طبیعی در شهرستان باشت وجود دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟