مشروح اخبار


» بیشترین بازدید گردشگران از کدام مناطق بود؟



مسئول عالی امور گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری در این استان در طول دولت‌های نهم و دهم بهبود یافته است، بیان کرد: در بیشتر اماکن گردشگری امکانات رفاهی و نیازهای اولیه تعبیه شده است.


به گزارش راک نیوز مسئول عالی امور گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری در این استان در طول دولت‌های نهم و دهم بهبود یافته است، بیان کرد: در بیشتر اماکن گردشگری امکانات رفاهی و نیازهای اولیه تعبیه شده است.


وی در ادامه با بیان رشد 15 درصدی تردد مسافران نوروزی در این استان عنوان کرد: هنوز آمار رسمی در رابطه با تعداد مسافر نوروزی که وارد استان شده‌اند، ارائه نشده است ولی آنچه که دوستان ما در حمل و نقل و پایانه‌ها به ما گفته‌اند رشد 15 درصدی تردد مسافر بوده است.


مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به اماکن مختلف تاریخی و گردشگری و همچنین زیارتی این استان که بیشترین بازدید کننده را داشته‌اند اشاره کرد و گفت: در زمینه تاریخی بیشتر بازدید کننده مربوط به شهر قدیمی دهدشت بود که در کنار آن موزه سکه را دایر کرده بودیم و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

ایزدی شلال‌دان باشت شهر گچساران و چشمه بلقیس چرام را از پر بازدیدترین اماکن طبیعی این استان در ایام نوروز عنوان کرد.

این مسئول در ادامه از حرم بی‌بی‌حکیمه (س) و امامزاده علی به عنوان اماکنی یاد کرد که بیشترین زوار را در ایام نوروز کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده بودند.



تاریخ انتشار : 15 فروردین 1391, 09:27



» اخبار مرتبط:

  • افزایش 13 درصدی سفرهای نوروزی شهرستان کهگیلویه
  • سفر دومیلیون و 500 هزار مسافرنوروزی به کهگیلویه و بویراحمد
  • استان‌هایی که بیشترین مسافر را داشته‌اند
  • قبرستانی که منشاء اختلاف بین مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد باعلوم پزشکی استان شد
  • كهگيلويه و بويراحمد ميزبان 600هزار گردشگرنوروزي
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟