مشروح اخبار


» تصمیم منطقی فرماندار/ممنوعیت تشییع جنازه از محل بیمارستان شهید رجایی گچساران



فرماندار گچساران ابراز داشت:موضوع امنیت روانی و احترام به حریم اجتماعی افراد یکی از شاخصه‌های یک جامعه مترقی و مدنی به شمار می‌رود

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با  فارس در گچساران اظهار کرد: موضوع امنیت روانی و احترام به حریم اجتماعی افراد یکی از شاخصه‌های یک جامعه مترقی و مدنی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع جنازه متوفیان از محل مقابل بیمارستان شهید رجایی گچساران به سمت آرامستان‌ها این شهرستان افزود: برگزاری مراسم تشییع متوفیان از مقابل بیمارستان شهید رجایی گچساران از سال‌های بسیار دور به بدعت و عرفی غیراصولی در میان شهروندان این شهرستان تبدیل شده است.

رحیمی با بیان این‌که در بسیاری از مواقع برگزاری این مراسم سبب بروز مشکلات زیادی برای دیگر شهروندان و بیماران بخش‌های بیمارستان شده است، تصریح کرد: ایجاد ازدحام جمعیت همراه با آلودگی صوتی ناشی از غم و اندوه خانواده‌های متوفی سبب ایجاد مزاحمت‌های زیادی برای بیماران می‌شود.

فرماندار گچساران ابراز کرد: فرهنگ عدم برگزاری مراسم‌های تشییع از مقابل بیمارستان شهید رجایی به دلیل این‌که بیمارستان محل درمان و آرامش بیماران بوده ترویج شود.

رحیمی بیان کرد: برگزاری مراسم تشییع علاوه بر منظری ناهمگون و نازیبا با فرهنگ شهرنشینی ممکن است در برخی مواقع به دلیل ازدحام جمعیت سبب جلوگیری از ورود به موقع بیماران برای درمان و بروز اتفاقی ناخوشایند شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم متوفی می‌تواند از محل آرامستان‌ها برگزار شود که این امر باید به فرهنگی همیشگی تبدیل شود.



تاریخ انتشار : 24 فروردین 1393, 15:29



» اخبار مرتبط:

  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • بازدیدنوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدازبیمارستان دهدشت:
  • امام جمعه اسبق گچساران درگذشت + زمان برگزاری مراسم تشییع
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • رئیس جدید بیمارستان تخصصی مهر برازجان معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟