مشروح اخبار


» آسیب آلودگی نفتی به دو کیلومتر از عرصه های طبیعی گچساران



عبدال دیانتی نسب گفت :با توجه به این که این منطقه محل زندگی پرندگان، پستانداران، خزندگان و دیگر گونه های جانوری است نشت نفت به محیط زیست باعث آلودگی و خسارت زیادی به حیات وحش این منطقه شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست گچساران از ...


رییس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: آلودگی ناشی از ترکیدگی لوله نفت در 25 کیلومتری شهر دوگنبدان به دو کیلومتر از عرصه های طبیعی این شهرستان آسیب جدی وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ عبدال دیانتی نسب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آلودگی آب رودخانه فصلی دریلا، آبزیان موجود در این رودخانه، آلایندگی زمین های کشاورزی منطقه، خسارت جدی به حیات وحش از مهمترین زیان های وارد شده به این منطقه است.


وی اظهار کرد: با توجه به این که این منطقه محل زندگی پرندگان، پستانداران، خزندگان و دیگر گونه های جانوری است نشت نفت به محیط زیست باعث آلودگی و خسارت زیادی به حیات وحش این منطقه شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست گچساران از تشکیل کارگروه متخصصان محیط زیست استان و شهرستان برای برآورد میزان خسارت وارد شده به محیط زیست در اثر این رخداد خبر داد.

ترکیدگی لوله نفت 26اینچ نفت صادراتی گچساران سه به گوره در کیلومتر 17 در مسیر روستای دژ سلیمان به گناوه رخ داده است که در زمان ترکیدگی لوله تا زمان رسیدن اکیپ تعمیراتی نفت و ایجاد گودال ،مهارنفت و حمل بخشی از نفت باتانکر به مخزن،بخشی ازنفت این خط لوله روانه مناطق پایین دست شده است.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1393, 00:23



» اخبار مرتبط:

  • یک خط لوله نفت درگچساران دچار ترکیدگی شد+اخبار تکمیلی
  • آلودگی هوای گچساران به 20 برابر حد مجاز رسید
  • نجات ماده پلنگ مصدوم در مسیر جاده دیل به گچساران
  • تلاش برای نجات پلنگ مصدوم در تصادف گچساران بی نتیجه ماند
  • کوه دیل در چنگ آتش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟