مشروح اخبار


» بنام "کهگیلویه وبویراحمد"به کام "شیرازی ها!



رئیس دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:عملیان ساخت این پروژه به دو دلیل یکی وجود معارضین محلی و دیگری نبود اعتبارات و منابع اکنون راکد شده است


رئیس دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:عملیان ساخت این پروژه به دو دلیل یکی وجود معارضین محلی و دیگری نبود اعتبارات و منابع اکنون راکد شده است.به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ سید حسین کاظمی شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد با دست‌اندرکاران احداث سد تنگ‌سرخ که در محل ساخت سد برگزار شد، اظهار کرد: آماری متناقض در خصوص تأمین آب این سد مشاهده می‌شود که اگر خوب به آن توجه کنیم چهار آمار متناقض دیده می‌شود.

وی گفت: در خلاصه مشخصات این طرح نوشته شده که این سد برای تأمین آب شرب شهر یاسوج ساخته می‌شود در حالی که چنین موضوعی صحت ندارد و جاهای دیگر از ساخت این سد منتفع می‌شوند.

رئیس دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آن چه که مشخص است با ساخت این سد سالانه 140 میلیون متر مکعب آب برای استان فارس و تنها 69.08 میلیون متر مکعب آب برای استان کهگیلویه و بویراحمد از محل این سد تأمین می‌شود.

کاظمی یکی از مشکلات اصلی در پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد را استفاده از مشاوران ضعیف دانست و گفت: در این بین مردم تنها ضرر خواهند کرد که لازم است مسئولان برای جلوگیری از این ضرر مردم وارد قضیه شوند.

به گزارش فارس، محل ساخت سد تنگ‌سرخ در 35 کیلومتری شهر یاسوج واقع شده که برای ساخت این سد مبلغی حدود 500 میلیارد تومان نیاز است.

ارتفاع این سد 40 متر خواهد بود که گنجایش آن 330 میلیون متر مکعب آب خواهد بود و علاوه بر تأمین آب شرب شهر یاسوج و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد آب شرب بخشی از استان فارس و شهر شیراز را نیز تأمین می‌کند.

عملیان ساخت این سد به دو دلیل یکی وجود معارضین محلی و دیگری نبود اعتبارات و منابع اکنون راکد شده است



تاریخ انتشار : 26 فروردین 1393, 13:48



» اخبار مرتبط:

  • صدور حکم جلب برخی از روسای هیات‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد!
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • آغازتغییرات ورزشی درکهگیلویه وبویراحمد/3 انتصاب جدیددر اداره کل
  • اقدامات غیر قانونی شهرداری یاسوج در جمعه بازار این شهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود