مشروح اخبار


» دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی و پلمب یک کافی‌نت متخلف در یاسوج



رئیس پلیس «فتا»ی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تلاش مأموران و انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یکی از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر و سیستم‌ رایانه‌ای وی توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی ادامه داد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس با وبلاگی مواجه شدند که در آن مدیر وبلاگ


 رئیس پلیس «فتا»ی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی و پلمب یک کافی‌نت متخلف در یاسوج خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، «عبدالمطلب مرتضویان» افزود: طرح نظارت بر کافی‌نت‌ها تشدید می‌شود و یک باب کافی‌نت متخلف در یاسوج پلمب شد.

 

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارت و کنترل بر مراکز ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی حضوری، تیمی مجرب متشکل از مأموران دایره‌ی جرائم سایبری پلیس «فتا» از کافی‌نت‌های فعال شهر یاسوج بازدید کردند.

 

رئیس پلیس «فتا»ی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برخی مسئولان کافی‌نت‌ها بمنظور افزایش شمار مشتریان خود نسبت به نقض قوانین و استفاده از آدرس‌های فیلترشکن اقدام می‌کنند.

 

موتضویان تصریح کرد: پلیس، نظارت مستمر بر کافی‌نت‌ها را بصورت جدی در برنامه‌ کاری خود قرار داده است و دیروز در بازرسی از یک کافی‌نت‌ در یکی از خیابان‌های اصلی شهر یاسوج، متصدی این کافی‌نت اقدام به انتشار فیلم‌های غیراخلاقی و عرضه و فروش به صورت سی‌دی می‌کرد که با هماهنگی مقام قضایی این واحد پلمب شد.

 

وی با اشاره به دستگیری عامل انتشار مطالب غیراخلاقی ادامه داد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس با وبلاگی مواجه شدند که در آن مدیر وبلاگ اقدام به انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی کرده بود که با هماهنگی با مراجع قضایی مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

 

رئیس پلیس «فتا»ی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تلاش مأموران و انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یکی از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر و سیستم‌ رایانه‌ای وی توقیف شد.

 

مرتضویان خاطرنشان کرد: پلیس «فتا» با هرگونه هنجارشکنی که در پوشش فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی را هدف قرار داده‌اند به شدت برخورد می‌کند. 



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1393, 21:49



» اخبار مرتبط:

  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • جمع‌آوري بازي رايانه‌اي ترور موسوي و كروبي
  • هفته‌ نامه «9 دی» توقیف شد
  • یک انتصاب جدید در دولت +عکس
  • فتوای آیت‌الله اردبیلی درباره پارازیت‌های ماهواره‌ای
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟