مشروح اخبار


» حمله خرس های تنگه خرسی به خانواده مرودشتی



  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ اعلام کرد : خانواده مرودشتی که برای گردش به تنگه خرسی پاسارگاد رفته بودند، مورد حمله چهار قلاده خرس قرار گرفتند، اما حضور به موقع امدادگران اورژانس 115، جان آنان را نجات بخشید.


به گزارش راک نیوز ، این روابط عمومی روز یکشنبه با اعلام اینکه خرس های تنگه خرسی آرامش خانواده گردشگر مرودشتی را به هم زدند یاد آور شد : جمعه گذشته چهار قلاده خرس گرسنه به یک خانواده مرودشتی در منطقه تنگه خرسی واقع در پاسارگاد حمله کردند.

مهدی روشنگر یکی از اعضای این خانواده که حدود پنج دقیقه با یکی از خرس ها درگیر بوده گفته است : برای تفریح به تنگه خرسی رفته بودیم که ناگهان متوجه حضور چهار قلاده خرس در کنارمان شدیم، به محض اینکه متوجه حضور آن ها شدیم به همراه خواهرم قصد فرار داشتیم که یکی از خرس ها به من حمله کرد و پس از چند دقیقه گلاویز شدن با خرس، بقیه خرس ها متواری شدند و در حالی که به شدت زخمی شده بودیم، توانستیم از این مهلکه نجات یابیم و با امدادگران اورژانس115 تماس بگیریم.

پزشک معالج مصدومین در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) سعادت شهر نیز در خصوص وضعیت جسمانی آسیب دیدگان این حادثه، اظهار کرد: خرس گرسنه این مصدوم را به شدت زخمی کرده و قسمت هایی از بدن وی نیز دچار شکستگی شده است که هم چنان تحت مداوا بوده و به زودی توسط متخصص ارتوپد مورد عمل جراحی قرار می گیرد، هم چنین خواهر مصدوم نیز دچار کوفتگی و جراحت شده که به صورت سرپایی مداوا و مرخص شد.

مهدی روشنگر، مصدوم این حادثه از حضور به موقع عوامل اورژانس115، هلال احمر و خدمات پزشکی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) سعادت شهر قدردانی کرد.

سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد در فاصله 150 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.




تاریخ انتشار : 1 اردیبهشت 1393, 05:11



» اخبار مرتبط:

  • حمله خرس وحشی به 2 خواهر
  • حمله پلنگ گرسنه به چوپان بویراحمدی+عکس
  • حمله خرس گرسنه و مرگ دامدار کهگيلويه و بويراحمدي
  • انفجار کپسول گاز در بویراحمد پنج کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 20مجروح حاصل تصادف در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟