مشروح اخبار


» بندر گناوه ۳۷ بار لرزيد



بنا بر اعلام مركز ژئوفيزيك دانشگاه تهران، در يك هفته گذشته ۷۷ زمين لرزه و پس‌لرزه در اين منطقه به وقوع پيوسته كه ۳۷ تاي آن مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است. محل وقوع اين زلزله در ۳۳ كيلومتري بندر ريگ و ۶۶۱ كيلومتري تهران واقع شده است....

به گزارش  راک نیوز، احمد مرادي مديركل مديريت بحران استان بوشهر در گفت‌وگو با ايسنا، در اين باره گفت: چندين زلزله و پس‌لرزه از روز گذشته نزديكي شهرستان بندر گناوه واقع در مرز بين استان بوشهر و كهگيلويه و بويراحمد را لرزانده است كه بزرگترين آنها ۴.۸ ريشتر بزرگي داشته و در عمق ۱۵ كيلومتري زمين در ساعت ۲۰:۴۵ شب‌گذشته رخ داده است.

مديركل مديريت بحران استان بوشهر با بيان اينكه تمامي نيروهاي مديريت بحران، اورژانس، هلال‌احمر و... هم‌اكنون به صورت آماده‌باش هستند، درباره خسارات ناشي از اين زلزله گفت: خوشبختانه اين زلزله هيچ‌گونه خساراتي بر جاي نگذاشته است.

وي درباره مركز زلزله كه در نزديكي ارتفاعات قرار داشته، گفت: به دليل اين كه اين منطقه از تراكم جمعيت كمي برخوردار است، خوشبختانه شرايط ساكنان اين منطقه عادي است.

به گزارش ايسنا، بنا بر اعلام مركز ژئوفيزيك دانشگاه تهران، در يك هفته گذشته ۷۷ زمين لرزه و پس‌لرزه در اين منطقه به وقوع پيوسته كه ۳۷ تاي آن مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است. محل وقوع اين زلزله در ۳۳ كيلومتري بندر ريگ و ۶۶۱ كيلومتري تهران واقع شده است.



تاریخ انتشار : 20 خرداد 1391, 18:05



» اخبار مرتبط:

  • نيروگاه اتمي بوشهر هيچ آسيبي نديده است/ ارتباط زمین لرزه با نیروگاه اتمی کذب محض است
  • کهگیلویه و بویراحمد لرزید+جزئیات
  • زلزله در دهدشت وسوق،لنده،راک...
  • زلزله در بنك كنگان
  • سی سخت لرزید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟