مشروح اخبار


» نيروگاه اتمي بوشهر هيچ آسيبي نديده است/ ارتباط زمین لرزه با نیروگاه اتمی کذب محض است



استاندار بوشهر با اشاره به زلزله عصر امروز بوشهر گفت: نيروگاه اتمي بوشهر هيچ آسيبي نديده و مرکز زلزله روستاهاي شنبه، باغان، درويشي و کاکي در شهرستان دشتي بوده‌اند.


استاندار بوشهر با اشاره به زلزله عصر امروز بوشهر گفت: نيروگاه اتمي بوشهر هيچ آسيبي نديده و مرکز زلزله روستاهاي شنبه، باغان، درويشي و کاکي در شهرستان دشتي بوده‌اند.

به گزارش راک نیوز ؛فريدون حسنوند استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، در تشريح آخرين جزئيات زلزله عصر امروز در استان بوشهر، گفت: مرکز اين زلزله روستاهاي شنبه، باغان، درويشي و کاکي در شهرستان دشتي بوده است.   وي افزود: اين زلزله در سه مرحله به بزرگاي 6.1، 4.8 و 5.3 در مقياس ريشتر بوده و تا به حال هيچ آماري از ميزان خسارت وارده اعلام نشده است.   استاندار بوشهر تصريح کرد: عمليات امدادرساني آغاز شده و نيروهاي بسيج، نيروي انتظامي، هلال احمر و ساير نيروهاي امدادي نيز آماده و به محل اعزام شده اند.   حسنوند تاکيد کرد: شوراي تامين امنيت استان نيز تشکيل جلسه داده و تا يکي دو ساعت آينده جزئيات بيشتري از اين حادثه اعلام خواهد شد.   وي همچنين اخبار مربوط به خسارات وارده به نيروگاه اتمي بوشهر در اثر اين زلزله را تکذيب کرد و گفت: نيروگاه اتمي بوشهر با مرکز زلزله چندصد کيلومتر فاصله داشته و هيچ آسيبي به اين نيروگاه نرسيده است، بنابر اين اخبار منشره در اين زمينه دروغ است.   لازم به ذکر است، ساعت 16:22 عصر امروز (سه شنبه 20 فروردين) زمين‌لرزه‌اي به بزرگي 6.1 درجه در مقياس ريشتر شهرستان دشتي از توابع استان بوشهر را لرزاند دو پس لرزه 5.3 و 4.8 ريشتري را اين منطقه را لرزاند.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1392, 18:31



» اخبار مرتبط:

  • بندر گناوه ۳۷ بار لرزيد
  • زلزله ۶.۱ ریشتری دشتی بوشهر را لرزاند
  • زلزله در بنك كنگان
  • سی سخت لرزید
  • بوشهر سه بار لرزید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟