مشروح اخبار


» برای برخی مدیران پرونده ای درست می‌کنم که تا آخر عمرشان درگیر باشند



 در این جلسه که شاخص‌های توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌گذاری میان شهرستان‌های استان بررسی شد، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در این نشست به برخی از


جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های عضو، معاونین استانداری و به ریاست موسی خادمی در سالن شماره ۱ استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری راکنیوز؛ در این جلسه که شاخص‌های توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌گذاری میان شهرستان‌های استان بررسی شد، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در این نشست به برخی از شاخص‌ها و فرمول‌های توزیع اعتبار ایراد وارد کرد و اظهارداشت: پرونده برخی از مدیران دستگاه‌ها را به دیوان محاسبات ارائه می‌دهم تا آن مدیران تا آخر عمرشان گرفتار همان پرونده‌باشند.

غلام‌رضا تاجگرون با ابراز گلایه از برخی مدیران که اعتبارات را در محل تخصیص‌ داده‌شده هزینه نمی‌کنند، تصریح‌کرد: گاهاً مشاهده گردید که مدیران اعتبارات پروژه‌ها و طرح‌ها را صرف امورات دیگر می‌کنند، بطور مثال پول و اعتباراتی که برای آزمایشگاه محیط زیست در نظر گرفته‌ می‌شود، هزینه جذب نیروهای انسانی می‌شود و می‌بینید که پول و اعتبار آن پروژه یا طرح از دست رفته‌است.

نائب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در سایر محل‌ها خلاف قانون است، افزود: پروژه‌ی پولش تخصیص داده‌شده، ابلاغ هم شده و آقای استاندار آن را کلنگ‌زنی هم کرده‌است ولی متاسفانه همان‌جوری و دست نخورده باقی مانده‌است.

تاجگردون در ادامه با اولتیماتوم  به مدیران افزود: به زودی عملکرد برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۲ را بررسی و در صورتی که هزینه‌ها در جای خود هزینه نشده‌بودند، به عنوان ناظر پرونده برای مدیران متخلف در دیوان محاسبات باز خواهم‌کرد.

وی تصریح‌کرد: بر همین اساس برای برخی از مدیران که اینگونه تخلفاتی دارند در دیوان محاسبات پرونده‌ای درست می‌کنم که تا آخر عمرش گرفتار باشد.

برای دلخوشی تاجگردون و سایرین اعتبارات را هزینه نکنید

غلام‌رضا تاجگردون گفت: مسئولان پروژه‌هایی که مردم از آن بهره‌مند می‌شوند را دنبال کنند و برای دلخوشی تاجگردون یا سایرین اعتبارات را در جاهای که هرچقدر پول هزینه شود ولی فایده نداشته‌باشد، هزینه نکنید.

تاجگردون اضافه‌کرد: بطور مثال اگر مشکل حاشیه‌نشینی یاسوج با تزریق اعتبارات حل می‌گردد و مردم از آن بهره‌مند می‌شود، اعتبار بگذارید تا این موضوع رفع‌گردد، ولی از خرج اعتبارات در جاهای بی‌فایده خودداری کنند.
وی عنوان کرد: نامه‌های به مدیرانی که همچنین انحرافات آشکاری در اجرای پروژه‌ها داشتند، نوشته‌ام که حتی به آنها جواب هم ندادند.
این نماینده مجلس تاکیدکرد: هرجا پول ریخته می‌شود و نتیجه حاصل نمی‌شود، با جرأت اعلام کنید.



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1393, 23:28



» اخبار مرتبط:

  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • در سفر خارجی نوروزی مقصد مهم نیست؛ عشق مهم است
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • سوزن خیاطی در معده زن جوان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟