مشروح اخبار


» فرماندار گچساران: برخورد قاطعی با عوامل خرید غیرقانونی گندم می شود



عبدالرحیم رحیمی روز شنبه در نشست کمیته خرید گندم گچساران افزود: دستگاه های اجرایی مرتبط این شهرستان در زمینه نحوه برداشت و فروش محصول گندم و خرید نهاده های کشاورزی شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.


عبدالرحیم رحیمی روز شنبه در نشست کمیته خرید گندم گچساران افزود: دستگاه های اجرایی مرتبط این شهرستان در زمینه نحوه برداشت و فروش محصول گندم و خرید نهاده های کشاورزی شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ وی بیان کرد: گروه های نظارت نیز باید به منظور جلوگیری از فعالیت دلالان سودجو و خرید و فروش گندم به نرخ مطلوب با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران تشکیل شود.

رحیمی بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش مسوولان اجرایی گچساران برای رفع مشکلات موجود در برداشت و خرید گندم و سایر محصولات کشاورزی این شهرستان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: به دلیل اهمیت چشمگیرگندم باید سعی شود این محصول با قیمت واقعی از کشاورزان شهرستان گچساران خریداری شود تا انگیزه لازم برای تولید هر چه بیشتر از سوی بهره برداران باقی بماند.

رییس اداره تعاون روستایی گچساران نیز در این نشست، گفت: پنج مرکز در این شهرستان کار خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را انجام خواهند داد.

آیت الله مقیمی افزود: هم اکنون خرید تضمینی گندم با قیمت 10 هزار و 500 ریال در شهرستان گچساران انجام می شود.

وی بیان کرد: پارسال چهار هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان شهرستان گچساران خریداری شد.

همکاری اداره جهاد کشاورزی گچساران در زمنیه ارسال لیست اسامی کشاورزان، تعیین درصد افت مفید و غیرمفید گندم، قیمت گذاری نرخ کرایه های حمل بار گندم، نظارت بر اماکن خرید گندم و قیمت گذاری ماشین های حمل گندم، ارسال میزان خرید هفتگی گندم به فرمانداری گچساران از سوی اداره تعاون شهرستان از مهمترین مصوبات این نشست بود.



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1393, 23:32



» اخبار مرتبط:

  • سه هزارتن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در کهگیلویه خریداری شد
  • برداشت گندم از 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کهگیلویه آغاز شد
  • تولید 122 هزارتنی غلات و صیفی‌جات در گچساران
  • کمبود سیلو یکی از مشکلات بخش کشاورزی کهگیلویه است
  • رد پای یکی از کارکنان دستگاه‌های متولی خرید گندم در محموله قاچاق
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟