مشروح اخبار


» تأسف تاجگردون از برگشت بودجه گردشگری



غلامرضا تاجگردون در بازدید از روستاهای دهستان بویراحمد، روستای دیل، آب ریگون و اسلام‌آباد گناوه در شهرستان گچساران، اظهار داشت: توفیقی بود که به همراه مسئولان استانی و شهرستانی در این مناطق حضور داشته باشیم و به مشکلات مردم این روستاها رسیدگی کنیم.

غلامرضا تاجگردون  در بازدید از روستاهای دهستان بویراحمد، روستای دیل، آب ریگون و اسلام‌آباد گناوه در شهرستان گچساران، اظهار داشت: توفیقی بود که به همراه مسئولان استانی و شهرستانی در این مناطق حضور داشته باشیم و به مشکلات مردم این روستاها رسیدگی کنیم.

به گزاش راک نیوز؛  وی ادامه داد: در بحث گازرسانی این روستاها، تلاش ما بر این است که طی سال آینده عملیات گازرسانی به این روستاها را در برنامه کاری خود قرار داده و به حتم برای شرکت گاز کار سختی نیست که در مسیرهای نزدیک و در 5 کیلومتری گچساران، مشکلات گازرسانی این روستاها را برطرف کنند.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث بهسازی این روستاها  اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومانی از اعتبارات ملی تخصیص یافته و همچنان مردم روستا هم خود باید به کمک مسئولان در اجرای طرح هادی روستایی همکاری کنند.

تاجگردون در بازدید از طرح هادی روستای آب ریگون، تصریح کرد: مشکلاتی که در حوزه فعالیت من بوده در زمینه تخصیص اعتبار برای آن تلاش خواهم کرد که موضوع بهسازی روستا و گازرسانی طی سال آینده در دستور قرار می‌گیرد و بودجه‌ای در زمینه بهسازی آسفالت روستای آب‌ریگون اختصاص خواهیم داد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مسجد روستای آب ریگون نیز که با نبود سیستم صوتی روبرو شد یک سیستم صوتی به این مسجد اهدا و ابراز کرد: در خصوص تکمیل مسجد روستا کمک خواهد شد.

وی در پاسخ به گلایه‌های مردم در خصوص  مشکلات بیکاری جوانان این روستا، عنوان کرد: بحث بیکاری مشکل همه ملت است و در شهرستان گچساران به علت نبود شرکت‌های تولیدی و نبود بخش خصوصی در اشتغال‌زایی با مشکل مواجه هستیم و تنها شرکت نفت است که خود 5 هزار نیرو داشته و گچساران 18 هزار بیکار دارد اما قول می‌دهم در صورت ایجاد موقعیت شغلی جوانان روستای آب ریگون را مد نظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه مسئولان محیط زیست باید هر چه بیشتر و به جد در خصوص وضعیت زیست محیطی و گردشگری روستاها کار کنند، خاطرنشان کرد: اعتبارات گردشگری ما برگشت می‌خورد که از یک میلیارد و 200 میلیون تومان اختصاص یافته جز مقدار بودجه‌ای که در دشتک دیل کار شده مابقی در صورت عدم فعالیت میراث فرهنگی  و همکاری مردم این بودجه برگشت خواهد خورد.

تاجگردون در حاشیه این بازدیدها از اورژانس بین جاده‌ای روستای دیل بازدید کرد که با تعطیلی کار پروژه روبرو شد و خطاب به پیمانکار پروژه، گفت: دلیل این تعطیلی کارگران چیست در صورتی که قرار بوده 70 روزه این اورژانس به بهره‌برداری برسد و هم اکنون پس از 90 روز فقط یک چهارچوبه از ساختمان آماده شده و این موجب نگرانی است.



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1393, 00:53



» اخبار مرتبط:

  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • راه‌آهن با 3 غايب برابر پرسپوليس
  • اشتباه در اعلام وضعیت تعدادی از مردودی‌ها /گاف استخدامی در هرمزگان!
  • پودر لباسشویی در چاروسا نمک از آب درآمد
  • نجات مسافر نوروزی غرق شده توسط پلیس کنگان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟