مشروح اخبار


» سرگردان بودن پسری "کر ولال " دربیمارستان دهدشت



نبود پزشک متخصص باعث گردیده تا وی که براثر صدمات ناشی از تصادف در این بیمارستان بستری  شده است تا یک هفته به انتظار پزشک متخصص ، او که گوش شنیدن ندارد چشم به اطاق عمل داشته باشد و لی امیدواریم درمیان مسئولان گوشی باشد که ...


نبود پزشک متخصص باعث گردیده تا وی که براثر صدمات ناشی از تصادف در این بیمارستان بستری  شده است تا یک هفته به انتظار پزشک متخصص ، او که گوش شنیدن ندارد چشم به اطاق عمل داشته باشد.

به گزارش (محسن تباری) خبرنگار راک نیوز؛ پسر کر ولال دهدشتی بخاطر نبود پزشک متخصص در تنهاترین بیمارستان  دهدشت سرگردان میباشد.

براساس این گزارش "یاسین روان" که از خانواده ای با بنیه مالی ضعیف میباشد براثر تصادف روز سه شنبه به بیمارستان امام خمینی دهدشت اعزام ودر بخش جراحی بستری گردید.

شنیده ها حاکیست نبود پزشک متخصص باعث گردیده تا وی که براثر صدمات ناشی از تصادف در این بیمارستان بستری  شده است تا یک هفته یعنی روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه جاری  به انتظار پزشک متخصص  بنشیند، او که گوش شنیدن ندارد مجبورابایستی چشمی به اطاق عمل داشته باشد .

امیدواریم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد با توجه بیشتر به مشکلات موجود در این شهرستان چاره ای اندیشه تا بیمارانی با شرایط این مصدوم هرچه زود تر تحت عمل قرار گرفته ونبود امکانات وضعف زیر ساخت ها سبب نگردد نسبت به جان انسان ها دراین حوزه  کوتاهی وگاها بی تفاوتی رخ دهد.



تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1393, 01:52



» اخبار مرتبط:

  • بزرگترین بیمارستان کهگیلویه وبویراحمد تنها یک جراح عمومی دارد
  • بازدیدنوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدازبیمارستان دهدشت:
  • ازسقوط مرگبار جوان گچسارانی تا انتقال مرددهدشتی به بیمارستان با چاقوی درشکم
  • تنها پزشک جراح عمومی دهدشت درماه بیش از 150 عمل جراحی انجام می دهد
  • تردید در مرگ یک بیمار دهدشتی/ پرونده به پزشک قانونی ارجاع شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟