مشروح اخبار


» عامل جنایت کوره ذغال‌پزی دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری مردی که با اسلحه شکاری دوستش را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، سردار حیدر عباس زاده در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت:‌ روز جمعه وقوع یک مورد حادثه قتل در روستای رادار از توابع دشتستان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد که به دنبال آن با توجه به نوع گزارش حادثه تیمی از نیروهای پلیس به محل اعزام شده و بررسی‌های خود در این خصوص را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در ادامه با دستور مقام قضایی جسد برای انجام تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و همزمان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه این جسد در مجاورت یک کوره ذغال‌پزی کشف شده بود گفت: بنابراین ماموران در نخستین گام تحقیقات خود بر روی این منطقه را آغاز کردند که مشخص شد مقتول ساعاتی قبل از مرگش به همراه یکی از دوستانش به هویت معلوم در این منطقه حضور داشته که تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری این فرد به منظور انجام تحقیقات از وی آغاز شد.

عباس زاده با اشاره به احضار متهم به مقر پلیس آگاهی و انجام تحقیقات از وی گفت: متهم ابتدا از مرگ دوستش ابراز بی‌اطلاعی کرد اما پس از مدتی وقتی ماموران با تناقض‌گویی‌های وی روبرو شدند تحقیقات خود را ادامه دادند که قاتل سرانجام به قتل دوست 29 ساله‌اش در کوره ذغال پزی معترف شد.

وی تصریح کرد: متهم در اظهارات خود گفت که مشغول کار در کوره ذغال پزی بودند که مقتول از روی عمد مانع کارش شده که ناگهان دعوا و جر و بحث میان آنان بالاگرفته و در این حین با اسلحه شکاری به شکم دوستش شلیک کرده و وی را به قتل رسانده است.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد گفت:‌ وی حدود 24 ساعت پس از ارتکاب به قتل دستگیر شد.   




تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1393, 00:49



» اخبار مرتبط:

  • فحاشی دو نوجوان به یکدیگر با مرگ پایان گرفت
  • اجیرکردن دو آدمکش برای قتل همسر معتاد
  • پایان گروگانگیری از سی‌سخت تا شیراز
  • کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان
  • شوهرکشی با همدستی همسر اول
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟