مشروح اخبار


» کمبود تجهیزات امدادی از مهمترین مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه است



بازرگان با تاکید بر اینکه این شهرستان از حادثه خیزترین نقاط استان است، احداث پایگاه امداد ثابت میان شهرهای دهدشت و لنده و احداث یک پایگاه امداد موقت مابین شهرهای دهدشت و دیشموک را از مهمترین نیازهای این شهرستان نام برد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از....


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه این شهرستان یکی از حادثه خیزترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: احداث اردوگاه اسکان اضطراری در این شهرستان ضروری است.

به گزارش (محسن تباری )خبرنگار راک نیوز ؛  سید ابوالقاسم بازرگان ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه احداث یک ارودگاه بزرگ اضطراری اسکان و امداد و نجات در زمینه سوانح و حوادث و بلایای طبیعی را از اولویت های جمعیت هلال احمر کهگیلویه در سال جاری عنوان کرد و افزود: با همکاری اداره منابع طبیعی این شهرستان، مکان این اردوگاه تعیین شده است و در صورت تحویل هر چه سریعتر این مکان به جمعیت هلال احمر، نسبت به اخذ اعتبارات لازم اقدام می شود.

وی کمبود تجهیزات امدادی را از مهمترین مشکلات جمعیت هلال احمر این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: این نهاد به دلیل کمبود وسیله نقلیه و تجهیزات امدادی، عدم وجود وسیله نقلیه اداری، فرسوده بودن ساختمان اداری و کمبود نیرو با مشکلات بسیاری مواجه است.

بازرگان  با تاکید بر اینکه این شهرستان از حادثه خیزترین نقاط استان است، احداث پایگاه امداد ثابت میان شهرهای دهدشت و لنده و احداث یک پایگاه امداد موقت مابین شهرهای دهدشت و دیشموک را از مهمترین نیازهای این شهرستان نام برد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از شش هزار نفر در حوزه های جوانان، داوطلبان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان عضو هستند، تصریح کرد: از این تعداد 600 نفر عضو فعال هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه همچنین با اشاره به شروع هفته هلال احمر از 18 اردیبهشت، از توزیع سبدهای مواد غذایی میان مردم مناطق دورافتاده این شهرستان توسط دو کاروان نیکوکاری در این هفته خبر داد.

بازرگان از اعزام دو کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان کهگیلویه در این هفته خبر داد و بیان کرد: این دو کاروان شامل پزشک، پرستار و مواد دارویی است که به صورت رایگان به مردم مناطق محروم خدمات رسانی می کنند.

وی همچنین دیدار با خانواده شهدای امدادگر این شهرستان، برگزرای همایش پیاده روی، عضوگیری، اهدای خون توسط اعضای جمعیت هلال احمر، پوشش امدادی در سطح این شهرستان، و برپایی دو ایستگاه سلامت را از مهمترین برنامه های این نهاد در هفته هلال احمر عنوان کرد.

 



تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1393, 00:17



» اخبار مرتبط:

  • راه‌اندازی اردوگاه اسکان اضطراری در دهدشت
  • آشتی کلنگ و زمین گچساران/کلنگ‌زنی ساختمان امدادی هلال احمر گچساران
  • رقابت 16 نفر در انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر کهگیلویه
  • اولین حادثه تلخ درکهگیلویه/غرق شدن جوان دهدشتی در "مارون"
  • تلاش 5 ساعته برای نجات کودک 8 ساله ناپدید شده در کوه دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟