مشروح اخبار


» آشتی کلنگ و زمین گچساران/کلنگ‌زنی ساختمان امدادی هلال احمر گچساران



 بازسازی و مقاوم‌سازی جمعیت‌های هلال احمر به منظور امدادی ‌بودن و با اولویت‌ داشتن فاکتورهای لازم برای استفاده در مواقع سوانح و حوادث مورد توجه مسئولان هلال احمر قرار گرفته است.

امیریان تصریح کرد: ساختمان‌های هلال احمر باید به گونه‌ای باشد که در مواقع بروز حوادث و سوانح مکانی مناسب برای ضرورت‌های مواقع بحران باشد.


به گزارش راک نیوز به نقل از فارس در گچساران عملیات اجرایی ساختمان امدادی جمعیت هلال احمر گچساران دیروز و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان آغاز شد.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: ساختمان هلال احمر گچساران در دو بخش اداری و امدادی احداث می‌شود.

مختار امیریان با اشاره به لزوم احداث ساختمان‌های جدید برای جمعیت‌های هلال احمر ابراز داشت: این ساختمان چهار طبقه و یک‌هزار و 400 متر مربع بنا دارد.

وی گفت: بازسازی و مقاوم‌سازی جمعیت‌های هلال احمر به منظور امدادی ‌بودن و با اولویت‌ داشتن فاکتورهای لازم برای استفاده در مواقع سوانح و حوادث مورد توجه مسئولان هلال احمر قرار گرفته است.

امیریان تصریح کرد: ساختمان‌های هلال احمر باید به گونه‌ای باشد که در مواقع بروز حوادث و سوانح مکانی مناسب برای ضرورت‌های مواقع بحران باشد.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از بازسازی جمعیت‌های هلال احمر برای استفاده در حوادث غیر مترقبه احتمالی طی 10 سال خبر داد و بیان داشت: ساختمان امدادی هلال احمر گچساران با دارا بودن بخش‌ها و امکانات امدادی مطلوب در مدت زمان دو سال احداث می‌شود.

امیریان از مسئولان خواست تا با توجه به ضرورت ساخت این مرکز امدادی، در زمینه اختصاص اعتبار برای ساخت و تکمیل این ساختمان همکاری و مساعدت داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران نیز در این مراسم اظهار کرد: رسالت همیشگی جمعیت هلال‌احمر، تلاش و خدمت برای تعالی بشر است و جمعیت هلال احمر گچساران نیز فعالیت‌های خود را بر این اساس برنامه‌ریزی می‌کند.

سید ابوالفتح بهنامیان با اشاره به احداث ساختمان چهار طبقه امدادی هلال احمر گچساران تصریح کرد: این ساختمان دارای بخش‌های مختلف اداری و امدادی است.

وی افزود: سالن اداری، سالن امدادی، اتاق کنفرانس امدادی، مرکز ارتباطات و کنترل امداد و نجات کوهستان و غریق و نجات کوهستان از جمله بخش‌های پیش‌بینی شده برای این ساختمان است.

بهنامیان اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این ساختمان را هشت میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1391, 00:59



» اخبار مرتبط:

  • رقابت 16 نفر در انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر کهگیلویه
  • مدیرکل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • جمعیت هلال‌احمر نیروی جدید استخدام می‌کند
  • انتخابات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد باطل شد
  • جوان 35 ساله گچسارانی بر اثر سقوط از کوه جان خود را از دست داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟