مشروح اخبار


» نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:با دیدن وضعیت هتل‌های شهر یاسوج تأسف خوردم.



نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه در دنیا و برای حمل گردشگر و توریست حمل و نقل هوایی 57 درصد از وظیفه جابجایی را بر عهده دارد، متذکر شد: اکنون در کشور نه تنها در حمل و نقل هوایی مشکلات عدیده‌ای داریم بلکه در حمل و نقل زمینی برای حمل گردشگر و توریست معضلات بسیاری پیش روی صنعت گردشگری است.


پدرام سلطانی شامگاه چهارشنبه در همایش دو روزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان‌های قلب ایران با بیان اینکه برای توسعه صنعت گردشگری لازم است زیرساخت‌های این بخش را پیش از هر چیز آماده کنیم، افزود: مهم‌ترین این زیرساخت‌ها در ابتدا حمل و نقل و در وهله بعد اماکن پذیرایی از گردشگر و توریست است.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در همین خصوص افزود: تا هنگامی که بخش حمل و نقل و هتل‌ها دولتی هستند وضعیت به همین شکل است، افزود: تنها راه چاره این است که این دو حوزه را به بخش خصوصی بسپاریم و رقابت در میان آن‌ها به وجود آوریم.

سلطانی در همین خصوص به وضعیت هتل‌های شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: در جایی که این همه ظرفیت گردشگری خوب دارد نباید وضعیت هتل‌ها این گونه باشد و امروز با دیدن این وضعیت تأسف خوردم.

این مسئول در اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: فرسودگی در این هتل مشهود بود و این گونه گردشگر جذب فضاها نخواهد شد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه در دنیا و برای حمل گردشگر و توریست حمل و نقل هوایی 57 درصد از وظیفه جابجایی را بر عهده دارد، متذکر شد: اکنون در کشور نه تنها در حمل و نقل هوایی مشکلات عدیده‌ای داریم بلکه در حمل و نقل زمینی برای حمل گردشگر و توریست معضلات بسیاری پیش روی صنعت گردشگری است



تاریخ انتشار : 1 خرداد 1393, 07:57



» اخبار مرتبط:

  • نبود رشته‌های گردشگری ضعف بزرگ برای کهگیلویه و بویراحمد است.
  • تلاش 5 ساعته برای نجات کودک 8 ساله ناپدید شده در کوه دنا
  • برگزاری اولین نشست کمیسیون گردشگری اتاق یاسوج با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد
  • برگزاری هشتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • در سفر خارجی نوروزی مقصد مهم نیست؛ عشق مهم است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟