مشروح اخبار


» برگزاری اولین نشست کمیسیون گردشگری اتاق یاسوج با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد



کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج قصد دارد در اردیبهشت ماه امسال گردهمایی کمیسیون های گردشگری اتاق های منطقه ۴ کشور را در شهر یاسوج برگزار کند. این همایش که


برگزاری اولین نشست کمیسیون گردشگری اتاق یاسوج در سال جدید با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان

 

به گزارش  پایگاه خبری راک نیوز به نقل از، روابط عمومی اتاق یاسوج اولین جلسه کمیسیون گردشگری اتاق یاسوج  با حضور محمود باقری مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد،رئیس اتاق یاسوج و اعضای کمیسیون گردشگری برگزار شد.

 

کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج قصد دارد در اردیبهشت ماه امسال گردهمایی کمیسیون های گردشگری اتاق های منطقه ۴ کشور را در شهر یاسوج برگزار کند. این همایش که عنوان گردشگری استان های قلب کشور را دارد، متشکل از پنج استان کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شیراز، چهارمحال بختیاری و یزد می باشد.در همین خصوص اتاق بازرگانی یاسوج  ماه آینده در اولین برنامه اتاق های منطقه ۴ کشور میزبان اتاق های بازرگانی اصفهان، شهرکرد، شیراز، یزد و کاشان خواهد بود. این گردهمایی در سطح ملی  و با حضور مهمانانی از اتاق ایران، استانداران, رئوسای اتاق ها، رئوسای کمیسیون های گردشگری و رئوسای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این ۵ استان برگزار خواهد شد.

 

جبار کیانی پور رئیس اتاق یاسوج در ابتدای این نشست با اشاره به نام سال ۱۳۹۳  افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری  با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی نام گذاری شده است.امیدواریم بتوانیم در جهت تحقق منویات مورد نظر ایشان گام برداریم. وی افزود: گردشگری یک حلقه ای است که می تواند هم اقتصاد و فرهنگ را به هم پیوند دهد و هم عزم ملی و مدیرت جهادی را در پی داشته باشد.

 

کیانی پور تصریح کرد: اتاق بازرگانی یاسوج در نظر دارد در سال جدید حرکتش را در بحث گردشگری آغاز کند. وی ادامه داد: امیدواریم که در ابتدای امسال با برگزاری گردهمایی گردشگری استان های قلب کشور شاهد یک رویدادی باشیم که بتواند در اقتصاد استان نقش آفرینی کرده و معرف ارزش ها و توانمندی های استان در بحث گردشگری باشد.

 برگزاری اولین نشست کمیسیون گردشگری اتاق یاسوج با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد

کیانی پور ادامه داد: اتاق یاسوج تلاش دارد که با تمام بضاعت خود یک همایش آبرومندی و درخور استان برگزار کند که هم در شان استان کهگیلویه و بویراحمد باشد و هم خروجی مفیدی برای گردشگری استان داشته باشد.

 

محمود باقری مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز ضمن اشاره به جایگاه صنعت گردشگری و نقش آن در اقتصاد هر کشور اظهار داشت: طبق آخرین آمار ارائه شده در حوزه گردشگری داخلی ۵۰ میلیون گردشگر در ایام نوروز در استان های مختلف کشور حضور پیدا کردند که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱ میلیون و سیصد هزار گردشگر در ایام نوروز بود.

 

محمود باقری خاطرنشان کرد: حضور این تعداد گردشگر برای استان کهگیلویه و بویراحمد یک فرصت است و امید است اتاق بازرگانی یاسوج با برگزاری اینچنین همایشاتی علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری استان بحث جذب سرمایه گذار را نیز در دستور کار خود قرار دهد. وی افزود با توجه به توان گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد باید با استفاده از این فرصت ها  و نعمت های خدادادی, بحث اقتصاد گردشگری را نیز مد نظر قرار دهیم.

----------

گزارش:محسن محقق

 

 



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1393, 11:55



» اخبار مرتبط:

  • راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی گردشگری و میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه میزبان خوبی برای زائران و گردشگران تفریحی است/بزرگواری
  • رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گچساران منصوب شد
  • سفر دومیلیون و 500 هزار مسافرنوروزی به کهگیلویه و بویراحمد
  • مرکز آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟