مشروح اخبار


» مرکز آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد



صبح امروز با حضور مسئولان اداره ‌کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، مرکز آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش


صبح امروز با حضور مسئولان اداره ‌کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، مرکز آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش  پایگاه خبری راک نیوز، در این آیین حمیدرضا واعظی‌‌زاده مدیرکل گردشگری استان، معاونان وی و همچنین تعدادی از هنرآموزان ثبت‌نام کرده در این مرکز حضور داشتند.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: برای ارتقا بخشیدن دانش کارکنان این اداره ‌کل و همچنین نگاه علمی به گردشگری و میراث فرهنگی این مرکز کار خود را آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: با اولویت‌بندی، 20 رشته را برای استان در این مرکز در راستای آموزش در نظر گرفته‌ایم که به همین منظور در فاز نخست 5 کلاس آموزشی داریم.

این مسئول به رشته‌هایی که در ابتدای کار در این مرکز آموزش داده می‌شود اشاره کرد و گفت: مدیریت آژانس هواپیمایی، گرافیک و معماری، مهمانداری هواپیما، صنایع دستی و گرافیک این پنج رشته آموزشی خواهند بود.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی این مرکز را مقدمه‌ای برای راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی گردشگری و میراث فرهنگی دانست.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این دانشگاه دیدگاه‌ها و رویکردها به مقوله گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در استان علمی و به روز خواهد شد.

واعظی‌زاده نگاه علمی در هر کاری را مقدمه‌ای برای موفقیت بیشتر دانست و افزود: کهگیلویه و بویراحمد استانی است که می‌تواند با نگاه علمی به گردشگری در این حوزه به عنوان استان چهار فصل در کشور معرفی شود.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: برخی در استان اعتقاد دارند که اداره‌ کل گردشگری باید قبل از راه‌اندازی چنین مرکزی فکری به حال وضعیت بد زباله‌ها در اماکن گردشگری کند که به آن‌ها می‌گوییم حتی دفع زباله هم باید روزی در این استان به صورت علمی انجام شود./فارس



تاریخ انتشار : 3 شهریور 1392, 17:47



» اخبار مرتبط:

  • راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی گردشگری و میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گچساران منصوب شد
  • نخستین یادواره شهدای مفقود الاثر گچساران برگزار شد
  • کهگیلویه و بویراحمد با برنامه‌های متنوع میزبان هفته میراث فرهنگی است
  • راه‌اندازی نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود