مشروح اخبار


» راه‌اندازی نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج



امیدواریم با تمهیدات موردنظر و برگزاری جشنواره‌های مختلف، این بازارچه هرچه بیشتر معرفی شود، ضمن آن‌که ما به استقبال مردم از این نمایشگاه خوش‌بین هستیم.


حمید‌رضا واعظی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر دارای 16 غرفه شامل، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، گبه‌بافی، معرق‌کاری، حاتم‌کاری، منبت‌کاری، سفالگری، دوخت البسه محلی و ارائه لوازم و ادوات موسیقی است.

وی با بیان اینکه این بازارچه صنایع‌دستی در مرکز تجاری شهر یاسوج راه‌اندازی شده، تصریح کرد: امیدواریم با تمهیدات موردنظر و برگزاری جشنواره‌های مختلف، این بازارچه هرچه بیشتر معرفی شود، ضمن آن‌که ما به استقبال مردم از این نمایشگاه خوش‌بین هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی این بازارچه، عرضه صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور افزایش میزان فروش این تولیدات و حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی است.

واعظی‌زاده از همه هم‌استانی‌ها خواست برای حمایت از هنرمندان و تولیدات داخلی استان و معرفی صنایع‌دستی به نسل جوان از این نمایشگاه بازدید کنند.



تاریخ انتشار : 5 دی 1391, 23:01



» اخبار مرتبط:

  • راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی گردشگری و میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه اثر صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مهر اصالت یونسکو گرفت
  • سفر دومیلیون و 500 هزار مسافرنوروزی به کهگیلویه و بویراحمد
  • فقط کهگیلویه وبویراحمد حضور نداشت/آقای مدیرکل لطفا جواب بدهید!!!!
  • رنگرزي و جاجيم‌بافي کهگيلويه و بويراحمد در فهرست آثار ملي
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟