مشروح اخبار


» کهگیلویه میزبان خوبی برای زائران و گردشگران تفریحی است/بزرگواری



نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی وچرام  در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌‌های گردشگری کشور را دارد، گفت:

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی وچرام  در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌‌های گردشگری کشور را دارد، گفت: متأسفانه عملکرد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در رابطه با توسعه حوزه گردشگری ضعیف بوده است.
 

سیدعلی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری و جذب توریست، افزود: این استان به‌ویژه این حوزه‌انتخابیه آثار زیادی و ارزشمندی را در خود جای داده است.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که استان کهگیلویه‌وبویراحمد ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌‌های گردشگری کشور را دارد، گفت: متأسفانه عملکرد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در رابطه با توسعه حوزه گردشگری ضعیف بوده است.

وی با بیان این که زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی وجود ندارد، یاد‌آور شد: هنگامی که از سایر نقاط کشور و کشورهای عربی همسایه به‌صورت تصادفی به این استان سفر می‌کنند، گردشگران به‌علت نبود زیرساخت‌های لازم مجبور به ترک منطقه می‌شوند.

این نماینده مجلس هشتم، درباره نقاط گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی، توضیح داد: شهر سه‌هزار ساله دهدشت، آبشار و رودخانه بشار و مناطق دیدنی و جنگل‌های یاسوج از مناطق گردشگری این استان به‌شمار می‌آید.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس هشتم، با تأکید بر این که برنامه‌ریزی، راه توسعه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی باید با تمام قوا برای توسعه و شکوفایی حوزه گردشگری این استان تلاش کند./



تاریخ انتشار : 8 فروردین 1391, 16:16



» اخبار مرتبط:

  • راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی گردشگری و میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • گردشگري چند برابر نفت درآمد دارد
  • 14 آثار و جاذبه گردشگری طبیعی در شهرستان باشت وجود دارد
  • مرکز آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گچساران منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟