مشروح اخبار


» 900 کیلومتر موتورسواری از سوق کهگیلویه تا مسجد جامع خرمشهر



به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت حماسه سوم خرداد جوان 27 ساله ای از شهر سوق مسیر 900 کیلومتری یادمان شهدای عملیات بیت‌المقدس سوق تا مسجد جامع خرمشهر را با موتور طی ...


به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت حماسه سوم خرداد جوان 27 ساله از شهر سوق مسیر 900 کیلومتری یادمان شهدای عملیات بیت‌المقدس سوق تا مسجد جامع خرمشهر را با موتور طی کرد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛علیرضا فخیم‌زاده  این سفر را نخستین تجربه حضور در سالروز فتح خرمشهر دانست و اظهار داشت: سفر به خرمشهر را با ندای «هر کیلومتر یک صلوات برای تعجیل در ظهور» از غروب پنج‌شنبه آغاز کردم و امروز سوم خرداد به خرمشهر رسیدم.

فخیم‌زاده با اشاره به شدت گرمای جنوب و حرکت با موتور در این هوای گرم، انگیزه سفر خود را ادای احترام به شهدای عملیات بیت‌المقدس و فاتحان خرمشهر عنوان و تصریح کرد: تاکنون 16 سفر طولانی به مناطق عملیاتی، جمکران، قم و مشهد را با دوچرخه رکاب زدم.

وی با بیان اینکه پنج سفر با موتور به همین مناطق داشتم، موتورسواری از یادمان پنج شهید عملیات بیت‌المقدس سوق تا مسجد جامع خرمشهر و شرکت در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر را نخستین تجربه حضور در این منطقه عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1393, 19:36



» اخبار مرتبط:

  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • یک کهگیلویه و بویراحمدی سخنران قبل از خطبه نماز جمعه تهران (+عکس)
  • راه‌آهن با 3 غايب برابر پرسپوليس
  • آتشی که مزرعه گندم کشاورز قلعه‌رئیسی را خاکستر کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟