مشروح اخبار


» تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش بهمئی برگزارشد



عصر امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش بهمئی با حضور معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.


عصر امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش بهمئی با حضور معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛  در این مراسم، اردشیر یاری، معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به ملت شریف ایران و به ویژه مردم شهید‌پرور بهمئی اظهار داشت: خوشحالم از اینکه امروز فرصتی دست داد تا در خدمت مردم فهیم بهمئی و تقدیر از برادری که عمری را در راه تعالی آموزش و پرورش سپری کرده و مدتی نیز در سمت مدیریتی آموزش و پرورش بهمئی در راه ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی این شهرستان گام برداشته، حضور داشته باشم. 

مسیح دموری‌زاده رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بهمئی نیز در این مراسم با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است، باید نسبت به مسائل اقتصادی و فرهنگی رویکرد جهادی داشته باشیم.

دموری‌زاده ادامه داد: هما‌ن‌طور که در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی توانستیم دشمن را به زانو در آوریم، باید با مدیریت جهادی در عرصه فرهنگی نیز تلاش وافری داشته باشیم تا به جامعه، توسعه همه‌جانبه بخشیم و شاهد شکوفایی هرچه بهتر جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها و نخبه‌های فرهنگی و اساتید فرهنگی شهرستان بهمئی جهت پیشبرد برنامه‌های آموزشی و ارتقای سطح فرهنگی این شهرستان استفاده خواهم کرد.

در این مراسم از خدمات  سیدعبدالله دهبان‌زاده رئیس سابق آموزش و پرورش بهمئی، قدردانی شد و مسیح دموری‌زاده به عنوان رئیس این نهاد منصوب شد.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1393, 22:47



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بهمئی معرفی شد
  • مدیر آموزش و پرورش چاروسا تغییر کرد
  • عزل از پست آموزش و پرورش را به خیانت در حق دانش‌آموزان ترجیح دادم /مدیر آموزش و پرورش عشایری کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
  • اجرای جشنواره بازی‌های بومی، محلی در دهدشت+عکس
  • معاون جدید اداره کل میراث فرهنگی استان منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟