مشروح اخبار


» سفر فرزند دکتر علی شریعتی به یاسوج



این مراسم به مناسبت بزرگداشت دکتر علی شریعتی با حضور فرزند گرامیشان دکتر احسان شریعتی روز دوشنبه شب پنجم خرداد ماه  برگزار می گردد.احسان شریعتی متولد ۱۳۳۸ در مشهد و فارغ‌التحصیل رشتهٔ فلسفه از دانشگاه سوربن فرانسه است و اکنون در کلاس‌های آزاد مؤسسه رخداد تازه و مؤسسه پرسش تدریس می‌کند.


 به گزارش  پایگاه خبری راک نیوز ؛  این مراسم  به دعوت  ومیزبانی تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مناسبت بزرگداشت دکتر علی شریعتی با حضور فرزند گرامیشان دکتر احسان شریعتی روز دوشنبه شب پنجم خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن حکیم جرجانی( جنب سازمان انتقال خون) برگزار می گردد.

احسان شریعتی متولد ۱۳۳۸ در مشهد و فارغ‌التحصیل رشتهٔ فلسفه از دانشگاه سوربن فرانسه است و اکنون در کلاس‌های آزاد مؤسسه رخداد تازه و مؤسسه پرسش تدریس می‌کند.

شریعتی در سال ۱۳۸۶ و به مناسبت سی‌امین سالگرد درگذشت علی شریعتی به ایران برگشت و در نیمسال اول تحصیلی سال ۸۸_۱۳۸۷ به تدریس در دانشگاه تهران مشغول شد

10313620 618271524921364 1467093642026536664 n احسان شریعتی به یاسوج می آید

حال باید به انتظار نشست ببینیم آیا این سخنرانی روند خود را طی میکند یا اپیدمی دلواپسی شامل این  سخنرانی خواهدشد ومانند اتفاقات روزهای  گذشته در مرکز استان ،فرزند شریعتی از  دایره این نگرانی ها خارج نخواهدبود.



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1393, 19:10



» اخبار مرتبط:

  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • یک کهگیلویه و بویراحمدی سخنران قبل از خطبه نماز جمعه تهران (+عکس)
  • 900 کیلومتر موتورسواری از سوق کهگیلویه تا مسجد جامع خرمشهر
  • رئیس جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج معرفی گردید
  • مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد + زمان تودیع و معارفه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟