مشروح اخبار


» رتبه اول کیفیت تلفن همراه کهگیلویه و بویراحمد در جنوب کشور !



عبدالحسین افتخاری صبح امروز در مراسم اهدا جایزه به برنده خوش‌شان همراه اول اظهار کرد: این شرکت 150 هزار مشترک جی اف ام و تلفن ثابت و بیش از 500 هزار مشترک تلفن همراه دارد.

مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از بعد درآمد یک خط تلفن همراه ...


عبدالحسین افتخاری صبح امروز در مراسم اهدا جایزه به برنده خوش‌شان همراه اول اظهار کرد: این شرکت 150 هزار مشترک جی اف ام و تلفن ثابت و بیش از 500 هزار مشترک تلفن همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از بعد درآمد یک خط تلفن همراه سومین استان در کشور هستیم دلیل آن به چانه‌زنی و یا وضعیت مالی خوب مردم این استان برمی‌گردد و این مقام بعد از استان‌های بندرعباس و بوشهر است.

افتخاری افزود: ظرفیت تلفن همراه ما 600 هزار شماره است که پوشش خوب و مناسبی در سطح استان داریم و در حال حاضر نقطه کوری برای تلفن همراه نداریم.

این مسئول به برخی مشکلات موجود اشاره و تصریح کرد: ممکن است برخی بگویند کیفیت تلفن همراه خوب نیست و این مشکل به حفاری‌ها برمی‌گردد و نارضایتی عده‌ای را به دنبال دارد.

مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بستر و زمینه دیتا در استان فراهم شده و پهنا و باند مورد نظر را در نظر گرفته‌ایم چرا که دیتا و اینترنیت لازمه زندگی است و امیدواریم و به خوبی از آن استفاد شود.

وی گفت: به همت همکاران مخابرات استان در ارزیابی کشوری از رتبه 28 به 20 ارتقا پیدا کرده‌ایم که این ارتقاء در چهار ماه گذشته با همکاری همکاران بوده است.

افتخاری افزود: در بعد کیفیت تلفن همراه همواره در کشور جزء رتبه‌های آخر بودیم اما طی چند ماه گذشته رتبه اول کشور به لحاظ کیفیت تلفن همراه را داشته‌ایم و در سطح کل کشور رتبه سه تا پنچ کشور متعلق به کهگیلویه و بویراحمد است.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی معاونت تجاری راه‌اندازی کردیم که سرلوحه کار آن مشتری‌مداری شده است و خدمات مورد نیاز مردم را ارائه می‌کند و با این کار به دنبال خصوصی‌سازی هستیم



تاریخ انتشار : 11 خرداد 1393, 12:38



» اخبار مرتبط:

  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • بازدیدنوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدازبیمارستان دهدشت:
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟