مشروح اخبار


» خاطرات یكی از جانبازان كهگیلویه و بویراحمد بزودی چاپ می شود



دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری تبلیغات اسلامی كهگیلویه و بویراحمد هم اكنون در حال گردآوری خاطرات 15 نفر از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس این استان بوده كه از سوی نویسندگان و پژوهشگران استان در حال انجام است و پس از مراحل ویرایش و تدوین برای چاپ آماده خواهند شد.

'رضا پارسیان نژاد' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'فتاح محمدی' به مدت هشت سال در زندان های عراق اسیر بوده و گردآوری و تدوین خاطرات وی به اهتمام 'میترا رفیعی' مدیر دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری تبلیغات اسلامی كهگیلویه و بویراحمد انجام شده و با عنوان 'زندانی شماره 3926' در مرحله تدوین است.

وی بیان كرد: دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری تبلیغات اسلامی كهگیلویه و بویراحمد هم اكنون در حال گردآوری خاطرات 15 نفر از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس این استان بوده كه از سوی نویسندگان و پژوهشگران استان در حال انجام است و پس از مراحل ویرایش و تدوین برای چاپ آماده خواهند شد.

پارسیان نژاد هدف از این اقدام را ثبت و ضبط خاطرات به یادماندنی و فراموش نشدنی رزمندگان كهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس اعلام كرد.

وی اظهار داشت: چاپ این خاطرات اقدامی مهم و ضروری است كه با وجود مزیت نسبی در قالب آثار تولیدی فاخر با ارتقای كیفی محصولات شاخص و با قابلیت مرجع و الگوسازی عرضه می شوند.

پارسیان نژاد عنوان كرد: برای عرضه این محصولات فرهنگی می بایست فراتر از جغرافیای فرهنگی كهگیلویه و بویراحمد اقدام شود.



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1391, 07:34



» اخبار مرتبط:

  • نشست اتاق فکر دفاع مقدس در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دوازدهمین شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج برگزار می شود
  • جشن سالگرد پیروزی انقلاب از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در شهر باشت برگزار شد.
  • "پایی که جاماند" دیجیتالی می شود
  • كاست طنز 'غضنفرعلیجانی (4)' منتشر می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟