مشروح اخبار


» دوازدهمین شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج برگزار می شود



 هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه ما در وضعیت کنونی که تحت فشار دشمنان قرار دارد، به تبیین و ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ نیازمند است.

راک نیوز :  رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوازدهمین شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج خبر داد.     

رضا پارسیان نژاد به خبرنگار مهر گفت: این مراسم روز چهارشنبه 25 مردادماه در مسجد الغدیر دانشگاه یاسوج با حضور دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت این دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور برگزار خواهد شد، "فتاح محمدی" و "یدالله شاه مرادی" از آزادگان سرافراز استان به روایت خاطرات خود می پردازند.

پارسیان نژاد هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه ما در وضعیت کنونی که تحت فشار دشمنان قرار دارد، به تبیین و ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ نیازمند است.

وی با بیان اینکه مراسم شب خاطره به صورت دوماهه برگزار می شود، عنوان کرد: تلاش می شود در هر برنامه یکی از چهره های شاخص استان در دوران دفاع مقدس به روایت خاطرات خود از آن دوران بپردازد.

پارسیان نژاد الگوسازی برای نسل جوان را از دلایل برگزاری این برنامه در دانشگاه یاسوج عنوان کرد و گفت: یازدهمین شب خاطره نیز در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد که مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

 



تاریخ انتشار : 22 مرداد 1391, 23:36



» اخبار مرتبط:

  • نشست اتاق فکر دفاع مقدس در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • خاطرات یكی از جانبازان كهگیلویه و بویراحمد بزودی چاپ می شود
  • برگزاری جشنواره شعر با عنوان هفته شعر زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد
  • "پایی که جاماند" دیجیتالی می شود
  • سرهنگ پاسدار "درفشی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟